Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
istarix píše:Ze to nevedel on je mozna smutne, ale vicemene pochopitelne. Ale ze na to neprisel jeho pravnik, to je na nakopani.
Hondamaník píše:Pokud jsem to sledoval dobře, tak začal vyšilovat, až když ho vyfákli...
Hondamaník píše:Právník je neschopný, nebo *****, o tom žádná.
Jakym debilnim zpusobem? Ze to reklamoval a oni to neopravili?Pierr3 píše:Otázka jenom je, jestli by se v Koncernu na kulanci nevyprdnuli, kdyby na ně okcak nastoupil svým debilním způsobem.
evlo píše:Jakym debilnim zpusobem? Ze to reklamoval a oni to neopravili?Pierr3 píše:Otázka jenom je, jestli by se v Koncernu na kulanci nevyprdnuli, kdyby na ně okcak nastoupil svým debilním způsobem.
podikk píše:Ja jsem zil v tom, ze prubezne reklamoval a dospelo to k pozadavku odstoupeni od smlouvy.
tombas píše:Okcaka je mi líto, opět to odesral obyčejný zákazník a Mazda si s ním vytřela zádel. To, že odstoupení od smlouvy podal až po záruce je jedna věc, ale i to by měl soud uznat, pokud by se podařilo prokázat, že se jedná o výrobní vadu celé série a nikoli ojedinělou závadu. Tedy že auto bylo vadné už v okamžiku prodeje a závada se projevila později.
Nebudu to hledat, ale několikrát jsme okčákovi radili, aby se zaměřil na sbírání důkazů, znalecké posudky a jak se ukázalo, odkaz na zkušenosti jiných majitelů popsané v nějakých článcích smetl soud ze stolu jako irelevantní.
Tím pádem nebylo možné prokázat, že jde o výrobní vadu a ne o ojedinělou závadu. proto to dopadlo, jak to dopadlo.
Smutné, ale poučné.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků