od okcak 24. 1. 2018 09:37
Tato zpráva se čeká na schválení moderátora, a není pro normální návštěvníky viditelná.
A už je vymazána na nezávislém fóru mazdaklan.cz
Pavol napsal: ↑
Pisem svoju skusenost s tymto "uzastnym" servisom. Jedine co ich zaujima su prachy. Dal som si spravit brzdy na M6. Prisiel som tam a vravim, vybruje mi volant pri brzdeni, nech to stoji co to stoji tak to fixnite. Samozrejme, prvu vec co som pocul tak ci tam mam origo kotuce a disky. A ja ze nie. Tak hned, to musime vymenit. A ja ze ok. Inac tie brzdy mali 10 000 najazdenych. Tak hovorim aspon nech to mam z krku. Dal som im este skontrolovat napravu, cepy, geoska, silentbloky...prosto vsetko. Dali mi auto s novymi brzdami plus nejake dalsie veci tam boli spravene ako nejake male plechy ci co. Hovorim si fajn. spravil som 1000 km a volant vibruje. Tak sup naspat na reklamacku. Ziadny papier mi nedali a povedali, vonku je vlhkost, prilepili sa mi dosticky cez noc o kotuce a ked som sa rano pohol tak my to vytislo odtlacok dosticky na kotuci. A preto mi to vibruje. A ze im mam zaplatit stocenie kotucov. Wtf? A ja vravim, kotuce mesiac stare, ne ne to musi na reklamaci. A oni ze spustia interny proces, kde maju expertov co to vyhodnotia. Tak ja ze fajn. Potom mi bolo povedane ze ti tzv. experti ani nevedia co robia. To mi povedal ten isty pan uz tu na fore spominany. O mesiac som dostal ustnu odpoved ze f..k off, ze oni nevedia co som robil s autom. A ze oni si to na triko nezoberu. Prosil som ich o pisomne vyjadrenie. Ten pan mi povedal ze citujem: nieco spisem a Vam to poslem. Myslite ze som to dostal? Ani nahodou. Dal som to vyhodnotit sudnemu znalcovi a ten sa smial. Takze asi tak. Oblukom vyhnut...
Rozbalte kliknutím...
Oblukom vyhnut... a ne jenom Auto Jeremiášova ale celé Mazdě
MAZDĚ A LIBNI, OBLOUKEM SE VYHNI !!!!!!!!!
Mazda v letech 2012 a 2013, když přišla s novými motory Skyactiv vyrobila několik stovek tisíc aut s konstrukční vadou a nacpala je do Mazda 3, Mazda 6 a Mazda CX 5. Brousil se tam vačkový hřídel s vačkami. Cituji trolla, shr3k, žoldáka placeného Mazdou, který jak se sám chlubí, dával tyto informace i p. Vaculíkovi ze Světa motoru. Na to, že je jenom amatér a fanda Mazdy tomu fakt rozumí. :
motory 2.2 Skyactiv-D vyrobené do září 2013 mají u 4 ventilů z 16 tvrdší vahadlo než vačku, což v kombinaci s různou karbonizací oleje má za následek různě velký otěr, někde malý, někde velký´.
To je příčina pilin v oleji, které následně poškodili pisty, válce i kroužky, než došlo ke svolávačce. Oficiálně kvůli brzdám, ale šlo o výměnu oleje s pilinami z vaček a hřídele. A to je ten důvod proč mají auta až 1 litr nafty v oleji po ujetí cca 10 tisíc km. To poškození je různé, někde vice, někde méně. A jak to Mazda řeší? Maximálně, když někdo hodně řve, tak to od něj vykoupí za cca 50% na protiúčet a tím mají zaplacené zhruba výrobní náklady a můžou to auto dát do šrotu, nebo když to není moc poškozené tak to ještě prodají jako prověřené vozidlo
Majitel: vozidlo Mazda 6, r.v. 2014 (2.2 D, 150 koní, SDN A/T), Attraction Navi