Impreza STI dava jeste smysl?

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2017 23:22

8-D :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 2. 4. 2017 23:53

sem v tom jel (WRC STI) jediný co si pamatuji že to nejdřív moc nejelo pak se něco stalo zatmělo se před očima a pak to pípalo že mám přeřadit :D.
cítil jsem i čáry přechodu pro chodce :D Jo a mělo to i nějaký ponťák u řadičky na preferenci náprav. Už tehdá se mi to zdálo dost nepoužitelný na normální ježdění, ve firmě s tím nikdo nechtěl jezdit že "jízda v tom bolí" :D

Goes: Co máš za myšlenku?
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 3. 4. 2017 05:00

Goes: Co máš za myšlenku?

Trolovat nebo zase kydat špínu na Subaru. Nic víc v tom není.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod goes 3. 4. 2017 06:07

Ace: zadnou konkretnii. Musim vymyslet nejakou rec na kamose kde se mu vysmeju :)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 3. 4. 2017 08:55

STi není na normální ježdění..
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 3. 4. 2017 09:08

Ten posledni (sedan) a predposledni (HB) uz docela jo, ale ty pred tim moc ne.
nehlede na vydrz motoru...

Papirovy vysledny jsou jedna vec, zazitky za volantem vec druha
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 3. 4. 2017 09:10

jenze to seriove sti neni zrovna extra zazitkove auto. Porad to trpi na to, co to trpelo i kdysi a aby to fungovalo, je treba do toho nalit. Pritom to proti tem Golfum R apod. nic extras nenaibizi. Ono to neni ani nejak "ridicske" ze by to nosilo kopec informaci a bylo to auto hracicka, to nebylo a neni.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 3. 4. 2017 09:15

To ja nevim, v G-R ani v STI jsem nejel, ale ze by to byl propadak :hm
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 3. 4. 2017 09:17

slabe brzdy to ma porad, stabilizatory jsou mekke, auto je dost nedotacivne, jedine pod plnym plynem funguje, jinak jde cumak porad ven apod.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 3. 4. 2017 09:55

K86 píše:nehlede na vydrz motoru...


To sis dal za cíl alespoň jednou denně někam napsat, že něčemu umírá motor, nebo je to jen náhoda?
Chtěl bych jít napříč světem
Zásobovat děti fetem

Nasnášim špatně použitý mrkající smajlíky.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 3. 4. 2017 09:56

jenze vyjimecne v tom ma u STI pravdu no. ALe je pravda ze ten 2,5 je lepsi jak ten 2,0 byvaly
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 3. 4. 2017 10:02

Pajjoun píše:
K86 píše:nehlede na vydrz motoru...


To sis dal za cíl alespoň jednou denně někam napsat, že něčemu umírá motor, nebo je to jen náhoda?


Vis o tom neco? nebo jen rejes?

-- 3. 4. 2017 10:03 --

goes píše:jenze vyjimecne v tom ma u STI pravdu no. ALe je pravda ze ten 2,5 je lepsi jak ten 2,0 byvaly


ja to prave slysel naopak, ze ty stary dvoulitry na tom s vydrzi byly lepe nez 2.5ky
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 3. 4. 2017 10:18

Vim o tom jen to, že mi ta životnost přijde adekvátní. Holt je to servisně náročnější auto. Ale když vezmu, jak často tu od tebe čtu o umírajících motorech a brát to vážně, tak bych měl denně potkat tak 5 odstavenejch aut čekajících na odtah a řikat si, že je možná lepší jezdit jen na kole.
Chtěl bych jít napříč světem
Zásobovat děti fetem

Nasnášim špatně použitý mrkající smajlíky.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 3. 4. 2017 10:20

myslim, ze dost prehanis, ale pokud to tak vidis, nebudu to nijak vyvracet
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 3. 4. 2017 11:32

goes píše:jenze vyjimecne v tom ma u STI pravdu no. ALe je pravda ze ten 2,5 je lepsi jak ten 2,0 byvaly



Rallye ikona, ale nesmí se s ní tak jezdit, jinak stojí na okruhu se zvedlou kapotou. To je věčně vyvařená voda, prasklá hadice k turbu, motor začne ťukat apod. To je pro velké fandy, kterým to nevadí, já takový adrenalin nerad.
M2
Coupe JCW
Scania R490
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků