goes píše:jenze vyjimecne v tom ma u STI pravdu no. ALe je pravda ze ten 2,5 je lepsi jak ten 2,0 byvaly
Tak ty jako největší automibilový znalec tohot fora nevíš, že lepší byly naopak starý 2,0 než 2,5? Kdyby ses zamyslel, tak přijdeš i a důvod, proč.
Výjimečně musím s tebou ale souhlasit, že seriové STI MY2006-2013 byly poněkud civilně naladěný. Tzn. jak správně píšeš, byly nedotáčivý a to byl úmysl, protože polovina majietlů by s jinak nastavenou nedojela ze salůnu ani domů. 2013--> je už poněkud jiná liga. V jistém dealerství mají nové poslední STI jako předváděčku, tak doporučuji, zajeď si tam nech se s tím svézt a pak si to zkus. A vem si druhý kaliko.
K modelové řadě: mechanik, kam jezdí se svými Subaru na servis, má spotavenou 2,0 MY 2003. Tzn. má udělaný podvozek (tvrdší stabilizátory, jiné tlumiče, větší brzdy ze současné modelové řady), ale zejména know how tkví v jiné geometrii podvozku (tzn. zcela jiné odklony, sbíhavosti na předku i na zadku proti serii). To dělá z seriového auta úplně jiné auto. Dále, je tam ŘJ skácel a diferák z novější řady a v tom je neujvětší posun kupředu. Motor je pouze kovaný, výkon zvýšený pouze v rámci vyhození katu a náhrady sání za studený in-jen a průchozí lauf. Auto má odbržděno 198 (pokud se dobře pamatuji) kW,a le díky jinak poskládané skříni a stálému převdou dokáže udělta 0-100 pod 5s. (To zase bude nářků)
A s tímo vizem jsem měl tu čest být svezen NA SNĚHU a přiznám se, prvních 200m jsem se modlil a dalších 5km jsem držel řitní svěrač rukama, aby se neposral.
Až takhle bude jezdit nějaký golf či audina,m nechám si to rád předvést. A nejlepší poznímka od K86: kamarád tě lakuje, pane kolego, aby v hospodě u píva vypadal jak ten kyngt s tvrdým y. Jestli víš aspoň trošku, jka se STI upravují a přestavují, tak bys věděl, že to, co ti říká je trotlovina.
A poznámka? mohl bys mi vysvětlil terminus technicus "přestalo mu to mazat" To jako že se zadřelo olejový čerpadlo?
Víš, jak je udělanej pohon čerpadla? Viděl jsi to někdy otevřený??? Viděl jis to čerpadlo rozebraný? Pak bys ty nebo potažmo kaamrád nenapsal. Že dojde ke zhoršení mazání následkem jendka malého množství oleje, ale zejména jeho nevhodným typem, je stará věc. proto každej, kdo subaru a kor STI/WRX má, tam má tlakoměr a teploměr oleje, protože to je opravdu základ. Pokud zakuká STI na to, že se zadře, s naprosou četností případů to je právě díky blbé volně oleje a jeho nízké hladině. Turbo za 50 litrů bude nejspoíš se zlatým pajšlem:-))) (dejme tomu žeč cen by mohla být, ale včetně potrubí).
Další věcí je pak to - a to je případ vás všech kecálistů tady - jak kod dokáže STI zvládnout. Projděte si pořádná videa a poslechnětě si komentáře od lidí, co mají STI v malíku. Pak vás řeči o nedotáčivosti přejdou. je to v první řadě o řidiči, blb s STI nikdy nepojede, pokud to nebude umět a může mít STI třema zlatá. Ale nedá to. proto 90% všech STI na našich inzertních serverech je po ráně na čumák, protože pánové ho neumějí řídit. Ne, že je "to" špatný auto. Totéž EVO, zejména 7-8.
POkud by někdo chtěl kontakt na onoho pána s upraveným starým STI, rád ho sdělím v SZ. A kdyby tam nědko chtěl jezdit auto servisovat, tzn. se vším všudy, má možnost. termíny sice delší, ale rozhodně budete spokojeni.