Impreza STI dava jeste smysl?

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod goes 2. 4. 2017 18:56

Pokud z toho clovek nechce udelat nejaky rally special dava jeste smysl? V testech prohrava s golfami audinami apod co maji haldexy. Ridicsky to taky neni buh vi co bez dodatecnych uprav. Vykon budny na dnesek. K cemu je dobra dnes?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 2. 4. 2017 19:01

Smysl rozhodne ma.
Je vynikajici na probirani v internetovych diskusich. Da se na tom udelat spoustu prispevku a pritom v tom clovek nemusel nikdy ani sedet.
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 2. 4. 2017 19:02

Pre fandov no.
Stare STI ma ocarilo aj dnes, aktualny HH by bol rychlejsi, ale ten pocit v STI bol o inom.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 2. 4. 2017 19:26

Znamy si ted kupil a jako rikam si ze to byla ikona po ktere nestekne pes dneska. Ale zase v te dobe podobna auta nebyla
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Major Kure 2. 4. 2017 19:35

Pojedu to s fabii no. Chce to srdicko.
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
Major Kure
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 2. 4. 2017 19:59

Zeptej se MPS, ten bude vědět :D
Vítěz kategorie VÝKON v soutěži Průměrný výkon garáže 2014, 2016

6,2l V8 - Only milk and juice come in 2 liters...

Enzo Ferrari:"Aerodynamika je pro lidi, co nedokážou postavit pořádný motor"
Nissan350Z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 2. 4. 2017 20:10

:)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2017 20:19

maXX_CZ píše:Smysl rozhodne ma.
Je vynikajici na probirani v internetovych diskusich. Da se na tom udelat spoustu prispevku a pritom v tom clovek nemusel nikdy ani sedet.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 2. 4. 2017 20:20

plodné :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 2. 4. 2017 20:57

Na zimu dobrý, jinak bych to nechtěl.
M2
Coupe JCW
Scania R490
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petrs77 2. 4. 2017 20:59

Ve své době auto, které bylo snem většiny fanoušků motorismu a i dnes se ohlednou za modrou kraskou se zlatými koly. Nyní jeden z mnoha. I když snem už není, bojuje, kde to ostatní - Lancer, Lancia, Saab .. už vzdali. Buďme schovivavy a dejme jim šanci mezi Teslou, Applem. Stále jsou na světě lidé mající tlačítkové telefony a také je hned neposilame do krematoria. Na zdraví legendam minulosti v dnešní současnosti. Amen.
Petrs77
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2017 21:05

Amen. :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 2. 4. 2017 21:48

maXX_CZ píše:Smysl rozhodne ma.
Je vynikajici na probirani v internetovych diskusich. Da se na tom udelat spoustu prispevku a pritom v tom clovek nemusel nikdy ani sedet.



:lol: :tleskani
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2017 21:59

Orgáre :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 2. 4. 2017 22:07

Už jsi jel v novém STy?

Obrázek
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2017 22:22

8-D :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 2. 4. 2017 22:53

sem v tom jel (WRC STI) jediný co si pamatuji že to nejdřív moc nejelo pak se něco stalo zatmělo se před očima a pak to pípalo že mám přeřadit :D.
cítil jsem i čáry přechodu pro chodce :D Jo a mělo to i nějaký ponťák u řadičky na preferenci náprav. Už tehdá se mi to zdálo dost nepoužitelný na normální ježdění, ve firmě s tím nikdo nechtěl jezdit že "jízda v tom bolí" :D

Goes: Co máš za myšlenku?
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 3. 4. 2017 04:00

Goes: Co máš za myšlenku?

Trolovat nebo zase kydat špínu na Subaru. Nic víc v tom není.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod goes 3. 4. 2017 05:07

Ace: zadnou konkretnii. Musim vymyslet nejakou rec na kamose kde se mu vysmeju :)
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 3. 4. 2017 07:55

STi není na normální ježdění..
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 3. 4. 2017 08:08

Ten posledni (sedan) a predposledni (HB) uz docela jo, ale ty pred tim moc ne.
nehlede na vydrz motoru...

Papirovy vysledny jsou jedna vec, zazitky za volantem vec druha
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 3. 4. 2017 08:10

jenze to seriove sti neni zrovna extra zazitkove auto. Porad to trpi na to, co to trpelo i kdysi a aby to fungovalo, je treba do toho nalit. Pritom to proti tem Golfum R apod. nic extras nenaibizi. Ono to neni ani nejak "ridicske" ze by to nosilo kopec informaci a bylo to auto hracicka, to nebylo a neni.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 3. 4. 2017 08:15

To ja nevim, v G-R ani v STI jsem nejel, ale ze by to byl propadak :hm
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 3. 4. 2017 08:17

slabe brzdy to ma porad, stabilizatory jsou mekke, auto je dost nedotacivne, jedine pod plnym plynem funguje, jinak jde cumak porad ven apod.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 3. 4. 2017 08:55

K86 píše:nehlede na vydrz motoru...


To sis dal za cíl alespoň jednou denně někam napsat, že něčemu umírá motor, nebo je to jen náhoda?
Chtěl bych jít napříč světem
Zásobovat děti fetem

Nasnášim špatně použitý mrkající smajlíky.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 3. 4. 2017 08:56

jenze vyjimecne v tom ma u STI pravdu no. ALe je pravda ze ten 2,5 je lepsi jak ten 2,0 byvaly
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 3. 4. 2017 09:02

Pajjoun píše:
K86 píše:nehlede na vydrz motoru...


To sis dal za cíl alespoň jednou denně někam napsat, že něčemu umírá motor, nebo je to jen náhoda?


Vis o tom neco? nebo jen rejes?

-- 3. 4. 2017 10:03 --

goes píše:jenze vyjimecne v tom ma u STI pravdu no. ALe je pravda ze ten 2,5 je lepsi jak ten 2,0 byvaly


ja to prave slysel naopak, ze ty stary dvoulitry na tom s vydrzi byly lepe nez 2.5ky
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 3. 4. 2017 09:18

Vim o tom jen to, že mi ta životnost přijde adekvátní. Holt je to servisně náročnější auto. Ale když vezmu, jak často tu od tebe čtu o umírajících motorech a brát to vážně, tak bych měl denně potkat tak 5 odstavenejch aut čekajících na odtah a řikat si, že je možná lepší jezdit jen na kole.
Chtěl bych jít napříč světem
Zásobovat děti fetem

Nasnášim špatně použitý mrkající smajlíky.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 3. 4. 2017 09:20

myslim, ze dost prehanis, ale pokud to tak vidis, nebudu to nijak vyvracet
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 3. 4. 2017 10:32

goes píše:jenze vyjimecne v tom ma u STI pravdu no. ALe je pravda ze ten 2,5 je lepsi jak ten 2,0 byvaly



Rallye ikona, ale nesmí se s ní tak jezdit, jinak stojí na okruhu se zvedlou kapotou. To je věčně vyvařená voda, prasklá hadice k turbu, motor začne ťukat apod. To je pro velké fandy, kterým to nevadí, já takový adrenalin nerad.
M2
Coupe JCW
Scania R490
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 3. 4. 2017 10:40

mě by to asi taky moc nebavilo...kamarád je do toho blázen a už v tom má slušnou kupu peněz nasypanou
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 3. 4. 2017 10:42

I opravovani automobilu muze byt vasen :pozor
maXX_CZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 3. 4. 2017 10:44

Jeden muj znamy taky, ma STI jeste z dvoulitrem, furt do toho sype a sype, 50 podvozek, 50 brzdy, 50 turbo a vejfuck

No a od minuleho mesice ho ceka 70 za zadrenej motor, pac mu to prestalo mazat
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 4. 2017 10:45

Blázen.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 3. 4. 2017 10:52

A to je jako hodně u auta s timhle zaměřenim? Běžnej servis u auta na zábavu. Je to drahej koníček, no.
Chtěl bych jít napříč světem
Zásobovat děti fetem

Nasnášim špatně použitý mrkající smajlíky.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zandome 3. 4. 2017 12:39

Zmysel to asi nedáva, ale zábava je to perfektná :))) kamarát čo kúpil túto konkrétnu tak na ňu dostal skvelú cenu, na úrovni golfu GTI, tak to rozhodnutie úplne chápem
Přílohy
Screenshot_2017-04-03-13-28-18-810x1440.png
zandome
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 3. 4. 2017 12:44

orgasmic píše:Už jsi jel v novém STy?

Obrázek

ŠKOBARU
puk123
Inventář

Odeslat příspěvekod 3MPS 3. 4. 2017 17:10

goes píše:jenze vyjimecne v tom ma u STI pravdu no. ALe je pravda ze ten 2,5 je lepsi jak ten 2,0 byvaly


Tak ty jako největší automibilový znalec tohot fora nevíš, že lepší byly naopak starý 2,0 než 2,5? Kdyby ses zamyslel, tak přijdeš i a důvod, proč.

Výjimečně musím s tebou ale souhlasit, že seriové STI MY2006-2013 byly poněkud civilně naladěný. Tzn. jak správně píšeš, byly nedotáčivý a to byl úmysl, protože polovina majietlů by s jinak nastavenou nedojela ze salůnu ani domů. 2013--> je už poněkud jiná liga. V jistém dealerství mají nové poslední STI jako předváděčku, tak doporučuji, zajeď si tam nech se s tím svézt a pak si to zkus. A vem si druhý kaliko.

K modelové řadě: mechanik, kam jezdí se svými Subaru na servis, má spotavenou 2,0 MY 2003. Tzn. má udělaný podvozek (tvrdší stabilizátory, jiné tlumiče, větší brzdy ze současné modelové řady), ale zejména know how tkví v jiné geometrii podvozku (tzn. zcela jiné odklony, sbíhavosti na předku i na zadku proti serii). To dělá z seriového auta úplně jiné auto. Dále, je tam ŘJ skácel a diferák z novější řady a v tom je neujvětší posun kupředu. Motor je pouze kovaný, výkon zvýšený pouze v rámci vyhození katu a náhrady sání za studený in-jen a průchozí lauf. Auto má odbržděno 198 (pokud se dobře pamatuji) kW,a le díky jinak poskládané skříni a stálému převdou dokáže udělta 0-100 pod 5s. (To zase bude nářků)
A s tímo vizem jsem měl tu čest být svezen NA SNĚHU a přiznám se, prvních 200m jsem se modlil a dalších 5km jsem držel řitní svěrač rukama, aby se neposral.

Až takhle bude jezdit nějaký golf či audina,m nechám si to rád předvést. A nejlepší poznímka od K86: kamarád tě lakuje, pane kolego, aby v hospodě u píva vypadal jak ten kyngt s tvrdým y. Jestli víš aspoň trošku, jka se STI upravují a přestavují, tak bys věděl, že to, co ti říká je trotlovina.

A poznámka? mohl bys mi vysvětlil terminus technicus "přestalo mu to mazat" To jako že se zadřelo olejový čerpadlo? :-) :-) :-) Víš, jak je udělanej pohon čerpadla? Viděl jsi to někdy otevřený??? Viděl jis to čerpadlo rozebraný? Pak bys ty nebo potažmo kaamrád nenapsal. Že dojde ke zhoršení mazání následkem jendka malého množství oleje, ale zejména jeho nevhodným typem, je stará věc. proto každej, kdo subaru a kor STI/WRX má, tam má tlakoměr a teploměr oleje, protože to je opravdu základ. Pokud zakuká STI na to, že se zadře, s naprosou četností případů to je právě díky blbé volně oleje a jeho nízké hladině. Turbo za 50 litrů bude nejspoíš se zlatým pajšlem:-))) (dejme tomu žeč cen by mohla být, ale včetně potrubí).

Další věcí je pak to - a to je případ vás všech kecálistů tady - jak kod dokáže STI zvládnout. Projděte si pořádná videa a poslechnětě si komentáře od lidí, co mají STI v malíku. Pak vás řeči o nedotáčivosti přejdou. je to v první řadě o řidiči, blb s STI nikdy nepojede, pokud to nebude umět a může mít STI třema zlatá. Ale nedá to. proto 90% všech STI na našich inzertních serverech je po ráně na čumák, protože pánové ho neumějí řídit. Ne, že je "to" špatný auto. Totéž EVO, zejména 7-8.

POkud by někdo chtěl kontakt na onoho pána s upraveným starým STI, rád ho sdělím v SZ. A kdyby tam nědko chtěl jezdit auto servisovat, tzn. se vším všudy, má možnost. termíny sice delší, ale rozhodně budete spokojeni.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod orgasmic 3. 4. 2017 17:40

Takže z toho udělal úplný bastl, ale zmínka na VW pobavila.
Podobný auto postavíš i z trabanta píčo.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 3. 4. 2017 17:56

Jak jsem už psal, na zimu a bordel dobrý, na běžných silnicích už dneska nekope extraligu.

V případě zadřeného motoru je celkem fuck příčina, děje se to tolika lidem, že to není náhoda, je to prostě z bláta a dokud se neoková, tak na to není spoleh.

Ale existuje poměrně rozsáhlá fanouškovská základna, která tyhle trable toleruje a nedají na Subaru dopustit, protože přece jen mají své jisté kouzlo.

Pokud ale časem přesedne do něčeho jiného, zjistí, že to taková sláva zase nebyla.
Mě by už asi nic nepřesvědčilo zpátky, ale nový model bych si docela rád zkusil, co s ním nakonec konstruktéři provedli.
M2
Coupe JCW
Scania R490
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 3. 4. 2017 20:14

ŠKOBARU :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 3. 4. 2017 20:20

3MPS: nechci se goese zastavat, ale v podstate jsi rekl to, co on. A to ze v serii je to k nicemu. :) Ale ja nemuzu soudit, maximalne jsem sti snad videl jen na obrazku.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abre 3. 4. 2017 21:04

Tak hlavne po vsech tech upravach co tam vypsal, uz bude pomalu WRC special i z Fabie.
Abre
Nováček

Odeslat příspěvekod orgasmic 3. 4. 2017 23:20

Nebo z Trabanta :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 4. 4. 2017 03:54

podikk píše:3MPS: nechci se goese zastavat, ale v podstate jsi rekl to, co on. A to ze v serii je to k nicemu. :) Ale ja nemuzu soudit, maximalne jsem sti snad videl jen na obrazku.


Ale vždyť jsem to řekl, že v tomto s ním souhlasím. Jen bych tak kategoricky nespal, že to je k ničemu. K čemu to je a jde, jsem taky psal - o řidiřčských schopnostech zvládnout i civilní neupravenou verzi tak, že prostě zvládá i bez úprav. Jenže to je právě to,. co odlišuje fakt machry, co ji zvládnou, od lidií, co ji rozstřelí, protože ji nezvládnou.

Orgasmic: tys ten bastal viděl? Nebo v něm jel? Tak asi tak.

-- 4. 4. 2017 04:56 --

MZ: dovol, abych tě opravil - tím, že vykováš motor, nezměníš situaci ohledně mazání-potažmo zadření. Příčina je jinde a jinak se řeší:-) Resp. situaci zlepšíš, ale pouhou změnou pístů a ojnic nevyřešíš původní problém. POkud ovšem nepoužiješ jiný blok a ložiska, což ale řada lidi NEUDÉLÁ a pak z hlediska životnosi je situace HORŚÍ.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 4. 4. 2017 08:02

Takže vlastně žádný problém...
Samozřejmě, že je nutné udělat i další věci, ale zase jsme tam, kde jsme začali. Že se do toho auta musí narvat strašné prachy, aby trochu fungovalo, jinak je to kára vhodná na korzování po bulvárech.
Ale já to Subaru žrát nehodlám, že si dělá ze zákazníků kozy.
M2
Coupe JCW
Scania R490
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Folin 13. 11. 2017 10:12

Marek Zrak píše:Takže vlastně žádný problém...
Samozřejmě, že je nutné udělat i další věci, ale zase jsme tam, kde jsme začali. Že se do toho auta musí narvat strašné prachy, aby trochu fungovalo, jinak je to kára vhodná na korzování po bulvárech.
Ale já to Subaru žrát nehodlám, že si dělá ze zákazníků kozy.

Samozřejmě,že smysl má,ale pochopit to může jen ten kdo se v ní někdy projel a ne jen četl. Samozřejmě,že je už spoustu rychlejších aut,Golf R atd. Ono to ježdění není podle mě jen o koních,zrychlení ale přeci o zážitku z toho řízení a v Tom je STi pořád hodně dobrý,musíš si to zasloužit,jít na ní tvrdě a zároveň k ní mít respekt,jinak tě sekne přes prsty,nedá ti to jen tak zadarmo,ale pak se ti odvděčí,v tom je to kouzlo. Bohužel už příští tok asi zkončí nadobro a to je velká škoda.
Folin
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2017 10:13

Protoze dneska se nic nekmpromisniho nedela, neni to evropske.
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 13. 11. 2017 10:18

Evropani jsou čůráci
anonym

Odeslat příspěvekod glider 13. 11. 2017 10:25

Potom si echt europan.
.bad.decision.matters.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 13. 11. 2017 10:26

Mám vyloženě evropská auta
anonym

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2017 10:27

glider píše:Potom si echt europan.


:lol:
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 13. 11. 2017 10:32

glider píše:Potom si echt europan.

:mrgreen:
Ještě si nezaplatil
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 13. 11. 2017 10:33

Folin píše:
Marek Zrak píše:Takže vlastně žádný problém...
Samozřejmě, že je nutné udělat i další věci, ale zase jsme tam, kde jsme začali. Že se do toho auta musí narvat strašné prachy, aby trochu fungovalo, jinak je to kára vhodná na korzování po bulvárech.
Ale já to Subaru žrát nehodlám, že si dělá ze zákazníků kozy.

Samozřejmě,že smysl má,ale pochopit to může jen ten kdo se v ní někdy projel a ne jen četl. Samozřejmě,že je už spoustu rychlejších aut,Golf R atd. Ono to ježdění není podle mě jen o koních,zrychlení ale přeci o zážitku z toho řízení a v Tom je STi pořád hodně dobrý,musíš si to zasloužit,jít na ní tvrdě a zároveň k ní mít respekt,jinak tě sekne přes prsty,nedá ti to jen tak zadarmo,ale pak se ti odvděčí,v tom je to kouzlo. Bohužel už příští tok asi zkončí nadobro a to je velká škoda.



Děláš si mě srandu, že?! Prý někde četl :D Naposled jsem se v tom vezl minulou neděli na okruhu v Mýtě a žádná husina mi z toho nenaskočila. (aktuální STI)
M2
Coupe JCW
Scania R490
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 13. 11. 2017 10:40

clany píše:Mám vyloženě evropská auta

O autě se nikdo nezmiňoval.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 13. 11. 2017 10:42

Hele glajdr to podává vtipně, ty se tu dycinky objevíš až druhej a ani vtipný to není :-*
anonym

Odeslat příspěvekod D1.8T 13. 11. 2017 10:46

To je celej tvůj problém, nerozeznáš kdy se žertuje.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 13. 11. 2017 10:50

na garazi se nikdy nezertuje
FFIIIC FL 2,0TDCI 150 kobyl
Mondeo IV C FL 1,6EB 160 kobyl

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 13. 11. 2017 10:52

Tak, a krom toho bych debatu v tomto tématu být tebou přenechal raději lidem svéprávným co se výběru týká, jedinou vyjímku bych udělil matymu :-))
anonym

Odeslat příspěvekod Folin 13. 11. 2017 11:05

Marek Zrak: bylo myšleno obecně,ne na tebe,vím,že si STi vlastnil nebo ještě vlastníš.Určitě si s ní jezdil na sněhu,neříkej,že tě nebavila.
Folin
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod glider 13. 11. 2017 11:08

Ak spravne Mareka chapem, auto bavit bavi, ale je tam velky nepomer cena/vykon.
Rozumej konkurencia jazdi jazdi menis spotrebak, na tomto aby si robil generalku pred dosiahnutim 100k km...M.Z. to urcite upresni, takto som to pochopil ja.
glider
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 13. 11. 2017 11:18

Sníh je jediné, kde to auto dává smysl, v zimě bych s tím rád jezdil. Jinak STI už 6 let nemám. A nové bych si určitě nevybral, protože je nekonkurenceschopné.

Podle mě je větší adrenalin např. EVO IX.
Ale rád bych si na zimní ježdění opět pořídil Forester XT SG, udělal bych pár úprav (tužší podvozek, stabíky, špéry) a bude to geniální auto. Měl jsem ho mnohem radši, než STI.

Chtěl bych zajet zase nějaké zimní Lungau a se zadohrabem to není ono. Když se trať uklouže, tak už RWD zdržujou, nejsou schopny se za zatáčkou svižně rozjet.
M2
Coupe JCW
Scania R490
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 13. 11. 2017 11:48

věřím, že s M2 se to nevlastnictví STi dá přežít :D
jak jezdí nevím, asi dobře. Ale i vizuálně si to nezadá, na živo je to pořádný rváč, ani M3 se nechytá... z mého pohledu.
VW Golf VI Variant 1.4TSI 90kw (@103)
burty s krenem
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 13. 11. 2017 12:17

glider píše:Potom si echt europan.

:D
Chtěl bych jít napříč světem
Zásobovat děti fetem

Nasnášim špatně použitý mrkající smajlíky.
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 13. 11. 2017 12:31

sti ma vazne koncit?
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 15. 5. 2018 12:09

Dneska jsem se svezl novym STi a musim rict, ze lepsi podvozek na rozjebane okresky jsem asi nikdy nezazil, naprosto bombová věc :-)
I interier se proti minule generaci vyrazně zlepšil, fakt velmi pozitivni dojem, skoda ze uz to neprodavaj
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 15. 5. 2018 22:27

a kde se to teda vzalo, když to neprodávaj?
drncavá turbokrabice + japonský warm hatch + italský hotheč + skútřík!
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 16. 5. 2018 08:14

Slo to objednat nejak koncem roku jeste, dnes to nejde kvuli emisim
Moucha
Gay inventář
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků