Mazda - Benzínové TDI type HCCI

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 20. 1. 2017 09:01

Tož myslím že tohle bude majstrštyk jak TDI modla.Jestli to bude funkční čemuž věřím a neporuchové a nad 180 km/hod to bude benzín vyrábět, tak to chci. :-D

Motor HCCI bude součástí nové generace rodiny benzínových motorů SkyActiv a prvně ho prý uvidíme na silnici už v roce 2018 pod kapotou nové Mazdy 3. :tleskani

http://www.autoforum.cz/technika/mazda-jako-prvni-nabidne-diesel-na-benzin-obejde-downsizing-turba/
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 20. 1. 2017 09:05

ona je ta mazda takovy prukopnik slepych cest. Uz desitky let se snazi prijit na trh s autem, co nepotrebuje antikorozni ochranu a jak to funguje vime. Porad se snazi zachranit wankel a vime, jak to vypada, porad se brani dizlum a turbum a vime, jak ztraci... ale tak jako proc ne.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonym 20. 1. 2017 09:13

To furt říkáš jen proto že sám mám kiu a nemůžeš si dražší auto jako je mazda dovolit
anonym

Odeslat příspěvekod T.E.CH 20. 1. 2017 11:41

Tohle už se imho povede uvest v praxi ve větším rozměru. Nakonec i v F1 to používají. IMHO v roce 2020 už to budou mít všichni.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Lubos1 20. 1. 2017 12:52

goes píše:ona je ta mazda takovy prukopnik slepych cest. Uz desitky let se snazi prijit na trh s autem, co nepotrebuje antikorozni ochranu a jak to funguje vime. Porad se snazi zachranit wankel a vime, jak to vypada, porad se brani dizlum a turbum a vime, jak ztraci... ale tak jako proc ne.

Antikorozna ochrana sa uz zlepsila, wankel nebude (mozno iba s hybridom), diesle Mazda ponuka (1,5 a 2,2), turbo nepotrebuje. Mazda nestraca, naopak niekolko rokov rastie.
www.autogratis.sk
Lubos1
Nováček

Odeslat příspěvekod metyn 20. 1. 2017 13:32

to lubos1: ale jdi ty brepto, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 20. 1. 2017 16:11

Já bych už tu korozi brál taky jako že to je v cajku.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 1. 2017 16:55

já to beru tak, že kdyby mazda nekorodovala, byla by už příliš dokonalá
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dr. 120L 20. 1. 2017 18:09

docela se na ten motor těším, jestli se to M. povede tak si myslím že udělá velkej skok ...
Dr. 120L
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 20. 1. 2017 21:02

JESTLI se to povede...
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 20. 1. 2017 23:49

tvl takova benzinova ofenziva, 1.5 TSI, ted toto od Mazdy ... ale tak drzim palce, pockat s prodejem RS muzu
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 1. 2017 08:09

Prej 1.5 TSI .... lol, to bude fakt revoluce
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CADSTUDIO 21. 1. 2017 08:37

V tom článku, který tady byl, neni vůbec napsáno, jak ten motor funguje. Dieselovy motor, který spaluje benzin? A bez svíček? Copak TDI nemá svíčky? Co teda zapaluje směs? Diky.
CADSTUDIO
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 1. 2017 08:41

To mi připomíná, jak jsem se tu kdysi ptal, jak často se mění svíčky u 320d :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 21. 1. 2017 09:01

:D
btw často ne, jsou pod sáním :D
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků