SUZUKI IGNIS 2017

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod vipe 27. 8. 2018 20:33

u nás to parkuje
bílé s litýma kolama

Opticky to působí jako hodně vysoké - jednak to vysoké je a v kombinaci s malou délkou, bílou barvou a vyšší světlostí to působí vyšší než to je - mám nissan note a pomalu se to zdá vyšší.

Takže dojem - drobet srandovní autíčko, vysoká a krátké na docela velkých kolech s vyšší světlostí, docela hranaté - vypadá tak připosraženě ma délku - v tomto případě doporučuju zhlédnout opravdu na vlastní oči.

Vypadá to že ve vnitř bude docela místo - mám rád vyšší posez a je mně kus
Kdybych sháněl malé auto - určitě vych se šel podívat
vipe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 27. 8. 2018 20:51

Ignis :love:
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 27. 8. 2018 22:24

Forandžové.

Obrázek
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 27. 8. 2018 22:34

Mě se to líbí.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 27. 8. 2018 22:42

Mně taky, super jsou třeba kliky uvnitř (v barvě karoserie).

Obrázek
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kuk321 28. 8. 2018 07:38

na fb popsal svoji zkusenost s ignisem jeden clovek suprove.

NEGATIVA:
1) Hlasitost lépe řečeno tichost zvukového znamení blinkrů. Při puštěném rádiu na hlasitost vyšší než 10 není zvukové znamení prakticky slyšet. Už se mi stalo, že jsem zapomněl přestat blikat.
2) Zvukový projev klaksonu. K Ignisu by se hodil trochu dramatičtější typ zvuku. Místo toho má zvuk typu „jako jo, jsem tady, ale vůbec si s tím nedělej starosti“. :-) K Fiatu Seicento OK, ale k Ignisu?
3) Krátká doba osvitu vnitřního osvětlení. Po 10s zhasíná. Jsem zvyklý na alespoň 20-30s. Po zhasnutí nesvítí tlačítko START, mohlo by svítit déle.
4) Hlasitost pípání znamení DCBS. Na můj vkus až moc hlasité.
5) Na nekvalitních silnicích trochu poskakuje. U 4x4 typický projev, tuhá zadní náprava.
6) Neosvětlená přihrádka před spolujezdcem a kufr. Vyřešeno LED lampičkami.
7) Automatické rozsvěcení světel je moc „akční“. I za slunečného dne se pod každým sebemenším viaduktem rozsvítí. Nezávidím H4, trpí každou chvíli. U LEDek je to jedno, přesto tuto funkci nevyužívám. Nejsem přeci tak blbej, abych zapomněl za šera a v noci rozsvítit. :-)

POZITIVA:
1) LED světlomety. Konečně vyzkoušeno v noci, svítí intenzivně, úhel osvitu široký. Dálková světla udělají v noci den. Na kategorii vozu výborná světla, lepší než xenony ve VW Caddy a starý Superb ať se jde zahrabat… :-)
2) DCBS – všechny poplachy lze určit za oprávněné, i když jsem měl vše pod kontrolou. Chápu, že systém musel upozornit na nebezpečí, neboť systém neumí předpokládat, že řidič ví co dělá. Nesetkal jsem se s poplachem, který bych označil za zbytečně zmatečný až přehnaný.
3) Bezklíčkové otevírání vozu. Možnost otevřít jen kufr nebo jen jedny přední dveře bez nutnosti odemknout celé auto považuji za výhodu. Při otevírání kufru možno zvolit otevřít jen kufr nebo celé auto. Zároveň pokud nechám auto odemknuté a odejdu s klíčem tak po cca 5. minutách se auto samo zamkne.
4) Motor. Dynamika vozu dostatečná, plně vyhovující do města a na okresky. Na dálnici možná trochu méně výkonu, ale pro nezávodníky plně dostačující. Kdo chce závodit koupí Swift Sport, že? :-)
5) Spotřeba. Kapitola sama. Není velkého rozdílu mezi eko jízdou a normální až dynamickou jízdou. Rozdíl do 0,5litru/100 km. Při eko jízdě možno jet 4-4,3l, při dynamické jízdě, kdy nezdržujete ostatní pak 4,5-4,8l. Nad 5l bych musel jezdit jak prase.
6) Design vozu. Při správné kombinaci barvy, výbavy a doplňků mohu design označit za povedený, nevšední. Nudný určitě není. Co však doporučuji, pokud máte jen trochu peněz navíc, uvažujte o designových doplňcích – přední nástavec nárazníku, boční lišty velké a střešní spojler. To auto úplně prokoukne a rozdíl oproti základu je myslím dost markantní. Je to však o vkusu každého z nás.
7) Prostor. V Ignisu mám větší prostor než ve VW Caddy . Koleno mě nikde netlačí, na tak malé auto dost dobrý! Fiat Panda? Hrůůůza! :-)
8) Plasty nevržou, nedrnčí! Neřeším tvrdý povrch, tohle fakt nechápu, proč všichni lpí na měkčených plastech? Kolikrát se za život dotknete vrchní části palubovky aby musela být měkoučká? Raději budu mít tvrdou palubku co nedrnčí než měkčenou, ale povrzávající!
9) Osvětlený volant! Ano, možná normální věc, ale věřte, že v nové Toyotě Yaris tlačítka na volantu nesvítí! Olé Toyota :-).
10) Start/stop systém. Co to je? Nic takového Ignis nemá! Paráda! U VW Caddy ho mám, je to děs a hrůza, snažím se ho vypínat hned po stratu. Někdy zapomenu a tak zdechnu na první křižovatce! Proč proboha ta funkce není naopak! Při startu nechat vypnuté a když to chci, tak si to zapnout! Takhle to ničí motor, startér, baterku, prostě je to *****ítko, které nic neušetří a otravuje to až běda! SLÁVA IGNISU, že toto nemá!
Kuk321
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 28. 8. 2018 07:43

5) Spotřeba. Kapitola sama. Není velkého rozdílu mezi eko jízdou a normální až dynamickou jízdou. Rozdíl do 0,5litru/100 km. Při eko jízdě možno jet 4-4,3l, při dynamické jízdě, kdy nezdržujete ostatní pak 4,5-4,8l. Nad 5l bych musel jezdit jak prase.

Tohle mam vzdycky nejradsi :D
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 28. 8. 2018 08:00

:D

-- 28. 8. 2018 09:00 --

při dynamické jízdě, kdy nezdržujete ostatní
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 8. 2018 08:17

Jj, takže ta dynamická jízda znamená, že se courá sotva v dovolených rychlostních limitech. Aspoň že to tam napsal.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 28. 8. 2018 09:06

ale jako docela se rozepsal ten někdo :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 28. 8. 2018 09:17

Je to jako kdybych napsal recenzi na sadu golfových holí.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 28. 8. 2018 09:18

Arnie J píše:Jj, takže ta dynamická jízda znamená, že se courá sotva v dovolených rychlostních limitech. Aspoň že to tam napsal.


Tak nejak.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 28. 8. 2018 09:23

Pritom proste nejebat s tim a nechat tam cvt, tak je to fakt koupitelny auto - takova zahoditelny kram, ktery ale nenasere.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 28. 8. 2018 11:02

Tvl to nemyslite vazne. Vsak je to hnusne jak opici *****. Dnes som za tym chvilu isiel a musel som to radsej predbehnut.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 28. 8. 2018 11:35

Zato kdyby to bylo krásný, jedeš za tím do teď.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků