Pierr3 píše:A čemu to vadí?
Zrovna dnes jsem ESP vypínal.
Jel jsem dolů ze Smědavy do Bílého Potoka (Jizerské hory). Kompletně zasněžená silnice, místy ujetý sníh, většinou ale silná vrstva rozježděného sněhu. A v něm ESP v zatáčkách dost necitelně trhalo s autem. Prostě to ESP zasahuje dost brzy a dost z ostra. Tak jsem ho vypnul a hned se jelo lépe
, přední náprava si trošku klouzla po tečně ze zatáčky ven, ale nic hrozného. A nic mě prudkým kopancem nestáčelo čumák, protože to bylo vypnuté
Aštar_Šeran píše:Je otázka, jestli to neutavili právě tím, že se pořád snažili hrabat a ono se to pralo s ASR, tj. vlastně s brzdama.
Už jsem to sem jednou dával. Sama Honda přiznává, že jejich systém se brání přehřátí tím, že odpojí zadní kola.
Při velkém prokluzu předních kol systém AWD omezuje přenášený točivý moment na zadní kola (aby se nepřetížila zadní náprava - neumí přenášet dlouhodobě velké krouticí momenty). A dochází tak k zahřívání třecí spojky, až ji systém po nějaké době odpojí.