Honda CRV 4×4 ,benzin ,2016

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 20. 1. 2017 14:54

DoubleSix píše:No, tohle není moc dobrá vizika pro Hondu. Během testu dvakrát utavili mezinápravovou spojku, která se tak odpojila:
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/skoda-kodiaq-vs-konkurence-trapili-a-srovnavali-jsme-ctyri-v/r~9fb99e54dcbc11e68f7d002590604f2e/

Dodal bych během jízdy na zasněženém okruhu, kdy se snažili s autem "blbnout", ačkoli jim to elektronika nechtěla umožnit.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 20. 1. 2017 15:21

m4lcom: nevím, jak to mají řešené u konkurence, ale s ní blbli asi podobným stylem a k odpojení pohonu zadní nápravy nedošlo.
Takže buď je Honda moc opatrná a odpojuje to zbytečně brzy, nebo to mají poddimenzované či špatně zkonstruované.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NemesiSK 20. 1. 2017 17:33

Smutné je, že honda tvrdí, že pohon 4x4 už opravila po tom fiasku.
95% ľudí to ale aj tak neprehreje, lebo sa z blata/snehu vyhrabú skôr, ako sa to prehreje.
NemesiSK
Nováček

Odeslat příspěvekod DaciaFan 20. 1. 2017 21:11

No nevím, až si někdy koupím čtyřkolku, tak proto, abych s ní mohl dělat v zimě *****.
DaciaFan
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pýtrs 21. 1. 2017 00:42

Což bude stále větší a větší problém, protože esp uz skoro u ničeho nevypnes
Pýtrs
Nováček

Odeslat příspěvekod DoubleSix 21. 1. 2017 12:47

ESP se dá vypnout i v té Hondě CRV.
A ta možnost ESP vypnout asi zůstane zachována. Jsou situace, např. vyprošťování auta ze sněhu, kdy je funkce ESP nežádoucí a je potřeba ho vypnout.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 21. 1. 2017 13:07

Jo?
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 1. 2017 13:11

A je to tak i u faceliftu?
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 21. 1. 2017 21:16

Aštar_Šeran píše:A je to tak i u faceliftu?
Tam, kde já mám tlačítko pro vypnutí ESP, je u faceliftu tlačítko pro řízenou jízdu s kopce dolů.
Takže tu možnost vypnutí ESP asi zrušili, další hřebíček do rakve.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 21. 1. 2017 21:31

A čemu to vadí?
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 21. 1. 2017 22:01

Že je potřeba to občas vypnout. To ubírání plynu není občas žádoucí.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 21. 1. 2017 22:06

Je otázka, jestli to neutavili právě tím, že se pořád snažili hrabat a ono se to pralo s ASR, tj. vlastně s brzdama.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 22. 1. 2017 17:38

Pierr3 píše:A čemu to vadí?
Zrovna dnes jsem ESP vypínal.
Jel jsem dolů ze Smědavy do Bílého Potoka (Jizerské hory). Kompletně zasněžená silnice, místy ujetý sníh, většinou ale silná vrstva rozježděného sněhu. A v něm ESP v zatáčkách dost necitelně trhalo s autem. Prostě to ESP zasahuje dost brzy a dost z ostra. Tak jsem ho vypnul a hned se jelo lépe :-), přední náprava si trošku klouzla po tečně ze zatáčky ven, ale nic hrozného. A nic mě prudkým kopancem nestáčelo čumák, protože to bylo vypnuté :-)

Aštar_Šeran píše:Je otázka, jestli to neutavili právě tím, že se pořád snažili hrabat a ono se to pralo s ASR, tj. vlastně s brzdama.
Už jsem to sem jednou dával. Sama Honda přiznává, že jejich systém se brání přehřátí tím, že odpojí zadní kola.
Při velkém prokluzu předních kol systém AWD omezuje přenášený točivý moment na zadní kola (aby se nepřetížila zadní náprava - neumí přenášet dlouhodobě velké krouticí momenty). A dochází tak k zahřívání třecí spojky, až ji systém po nějaké době odpojí.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 22. 1. 2017 18:02

Jistě, tohle vím, jde mi o to, jak toho docílili, jestli samo, nebo se tomu pomohlo. Protože co s tím mám zkušenost se starší CRV, tak sám od sebe při jízdě na sněhu se k tomu člověk nedopracoval, musel se snažit. Čímž neříkám, že haldex v tomhle není lepší, jen mi jde o okolnosti.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 22. 1. 2017 18:20

Já bych řekl, že se tomu "pomohlo" stylem jízdy. Tedy hodně pod plynem, zatáčky smykem, .. Přední kola se stále protáčela a zadek se omezoval až se přehřál.
Podruhé se to stalo v terénu. Výjezdy prudkých kopců - dost obdobná situace, kdy se přední kola protáčí a zadní nepřenáší dostatek krouticího momentu.

V běžném režimu se bude asi těžko hledat situace, kdy by se to staloalespoň v to doufám a tvrdí to i Honda). Při klidné jízdě nebude tak velký rozdíl mezi otáčkami přední a zadní nápravy (a hlavně ten rozdíl nebude trvat dlouho).
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků