Honda Civic 10.generace

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Anonymni 18. 4. 2018 14:22

Jako xenon ma fakt pekny fotky, v jeho podani se mi i ten sedan libi byt on je milovnik chromu, ja radsi cerny prvky :)

No a spis nez civic 10g, tak octu 3g fl nebo focus 4g
Anonymni

Odeslat příspěvekod MirecBA 18. 4. 2018 15:59

neviem ci by som dal octe prednost v 10g som este nesedel,asi jedine ak by slo o 2.0TSI
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Zamo 19. 4. 2018 19:04

miromen4 píše:Na padla bohužel nedošlo, jinak bych řekl takove plynule jen ty prodlevy tam byly značne. Nevim do jake miry by se zlepšila ovladatelnost motoru za pomoci padel, ale čistě ten automat tohle dost degradoval. Asi bych s tim musel najet podstatně vic abych se dostal do obrazu. Co však dost trpi je pravě zvuk do ktereho evidentně promlouvalo CVT, prostě zpusob řazeni.
Jinak nemohl jsem najit regulaci bederni podpory takže mi musel prodejce řict, že se neprovadi manualně a je to elektricky za pomoci ovladače na předku bočni strany.

Nechápu proč uvádíš že " na pádla nedošlo", pokud jsi jel celou dobu v režimu "S". To se nedivím že motor řval ve vysokých otáčkách, než to samo přeřadilo. Přeci právě na to ta pádla pod volantem Civic má - ty prodlevy kdy tam "šoupnout" vyšší převodový stupeň si určuješ ty - řidič. Je to jako kdybys jel s manuálem na 1. převodový stupeň a pak uvedl že motor je pri vyšší rychlosti hlučný. No nic. Je to tvoje 1. zkušenost s automatem. Taky jsem se kdysi automatům bránil a již mám třetí v řadě - v kolonách, zácpách, při popojíždění v kombinaci s adaptivním tempomatem k nezaplacení. A pádla koneckonců lze použít i v "D".
Zamo
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 19. 4. 2018 19:14

No me treba vytoceny motor moc neprekvapi, ted co chvili jezdim s otevrenyma oknama nez se auto vyvetra to je vcelku zvuk chytlavy.. az by se hodil nejaky ladak :))
Anonymni

Odeslat příspěvekod Lukas063 19. 4. 2018 20:06

ještě toho trochu :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 19. 4. 2018 20:08

Zamo
Nejde o to že by to řvalo, ale ma to uplně jiny zvukovy doprovod než, když řadiš manualem. Prostě to vyje či huči nebo ja nevim jak to přesněji charakterizovat prostě divně nesympaticke. Prodejce mi řikal ať tam dam D a to jsem rozhodně odmitnul spiš mi mohl řict, že je možnost řadit padly. Každopadně mi je to docela jedno, protože automat rozhodně nechci ani kdyby by se za manual připlacelo.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 4. 2018 20:09

Civil.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zamo 19. 4. 2018 20:57

miromen4 píše:Zamo
Nejde o to že by to řvalo, ale ma to uplně jiny zvukovy doprovod než, když řadiš manualem. Prostě to vyje či huči nebo ja nevim jak to přesněji charakterizovat prostě divně nesympaticke. Prodejce mi řikal ať tam dam D a to jsem rozhodně odmitnul spiš mi mohl řict, že je možnost řadit padly. Každopadně mi je to docela jedno, protože automat rozhodně nechci ani kdyby by se za manual připlacelo.

Rozumím ti. Ale CVT je variátor a právě proto to chtělo cvakat pádly jako při manuálním řazení, abys ten pocit eliminoval. "D" řadí samo v pásmu max. kroutícího momentu, tedy v nižších otáčkách "S" drží motor v oblasti max. výkonu motoru (vyšší otáčky)a řadí samo až po dosažení patřičné rychlosti. Pokud tomu přijdeš na kloub, je to docela zábava. Jiný pocit z jízdy bys měl např. s Hondou CR-V s 9.st. automatem, který funguje jinak než CVT (a taky používá pádla), ale v principu D nebo S se řídí stejným pravidlem řazení. S dieselem se má prý u Civiku objevit později i 9.st. automat.
Naposledy upravil Zamo dne 19. 4. 2018 21:03, celkově upraveno 2
Zamo
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 4. 2018 20:59

Já jsem si zrovna dnes uvědomil, jaká chyba bylo vzít FWD AT místo AWD MT. To DSG je fakt divné. Kolikrát se dostane do situace, že člověk cítí, jak se chce úplně rozskočit, celé auto začne drnčet a ta převodovka se trápí i s motorem. No nevím jak to líp popsat, ale je to prostě krám.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 19. 4. 2018 21:15

Ja by som s DSG dokazal zit...malo to muchy, ale do nudnych aut super.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 4. 2018 21:27

No jéje.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 19. 4. 2018 21:31

Arnie J píše:Modrá je dobrá


Pokud není poštácká :-(
Not great, not terrible... but not great
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 19. 4. 2018 21:54

Arnie J píše:Já jsem si zrovna dnes uvědomil, jaká chyba bylo vzít FWD AT místo AWD MT. To DSG je fakt divné. Kolikrát se dostane do situace, že člověk cítí, jak se chce úplně rozskočit, celé auto začne drnčet a ta převodovka se trápí i s motorem. No nevím jak to líp popsat, ale je to prostě krám.

:hm Nemas to rozbity?
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 19. 4. 2018 22:51

Neřek bych
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 20. 4. 2018 04:03

Furt lepší, než cvt.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků