Toyota koutek

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod RCcz 5. 4. 2017 23:44

Já se s fleetovou slevou dostal na 761kKč s DPH za RAVku Hybrid FWD výbava Active + pakety trend, křemíková ochrana laku, transport a protection. Barvu jsem neřešil takže +15kKč pokud bude mít moje paní zájem o něco jiného než základní bílou. To že by k tomu nebyly ty kola mi soudruh prodejce neřekl, když jsem se o nich zmínil, tak jenom pokýval hlavou.
RCcz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod podikk 6. 4. 2017 05:51

Cena pekna. Ze k fleetum nejsou kola mi rekli 3 prodejci, ale pak jsem u nekoho cetl, ze kola k fleetu taky dostal. Takze to asi jde.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 21. 5. 2017 18:57

Zdravim, tak jestli to tu sleduje RCcz a jeste nema vybrano, tak neco malo ke spotrebe. Najeto 6000 km a posledni 3 nadrze 6,7, 6,5 a 6,6. Dlouhodoba od zacatku auta spadla ze 7,1 na 6,8. Prahu ze Zlicina centrem pres Smichov, kolem muzea na Holesovice a u vyjezdu z Prahy na Teplice u MC jsem mel 4,0 litry, ale to byl extrem, po Plzensky to je hodne z kopce, Praha jde jezdit spis 5,5 az 6.

Jinak, jak jsem nemohl zezacatku prijit na chut adaptivnimu tempomatu, tak ted si ho nemuzu vynachvalit. Libi se mi, ze kdyz to prede me nekdo soupne a treba i o malo je rychlejsi, tak tempomat to ignoruje. Myslel jsem, ze bude drzet svoji vzdalenost a nebude brat zretel na rychlost auta prede mnou. Mozna se tak chovaji vsechny ACC, ale je to muj prvni, tak to moc neznam.
RAV4 2,5 HSD
Caddy Maxi 1,9 TDi
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RCcz 24. 5. 2017 00:20

JJ sleduji a vyčkávám, na koupi/objednávce dojde tak v půlce prázdnin.
Spotřeba to je hezká, troufnu si říct, že srovnatelná s naftou...
Jen kdyby ta cena nebyla o tolik vyšší než u naftových aut...
Pořád se nějak nemůžu dopočítat aby mi to eknomicky vycházelo. Je to paradox, před lety jsem musel kalkulovat s naftou, kolik misím najezdit ročně/celkem, aby se mi na spotřebě vyrentovala vyšší nákupní cena. Teď dělám to stejné s hybridním benzínem, který je dražší než diesel..
Kam ten svět spěje..

Jo a díky za info o vývoji spotřeby.
RCcz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod podikk 24. 5. 2017 16:36

Vubec to nepocitej, protoze se to nevyplati. :) Pokud ti nafta vyhovuje a nebudes si to chtit nechat do doby, nez se to zacne ****, tak to neres a kup naftu. Ja naftu nechtel, chtel jsem neco, co ma slusnejsi dynamiku a chtel jsem Toyotu, takze nebylo o cem, protoze Toyota benzin, kterej se trochu hybe nedela. Kdyz nad tim premyslim, tak jsem klidne moh vzit diesel. Ono je asi jedno, jestli dam x desitek tisic za turba, dvojhmoty, vstrikovace nebo za baterky do hybrida. I kdyz se teda tvrdi, ze jsou na furt, ale nejak tomu neverim.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 5. 2017 21:53

S dieselem tě za chvíli nepustí do města ;)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nekenieh 24. 5. 2017 23:17

ani s SUV. Jenom na (elektro) kole. To je přece AUTO*MAT ický.
Nekenieh
Štamgast

Odeslat příspěvekod RCcz 25. 5. 2017 00:36

ono to zase s těma dieslama nebude tak horké... mám 6 roků starou zafiru 1,7 cdti s dpf filtrem a tento měsíc jsem byl na emisích , v podstatě tam nejsou schopni nic změřit, jediné čísla s větši hodnotou než 0 byly otáčky motoru.
Pokud koupím nového naftožrouta tak mám na 8-10 let vystaráno bez starostí, i s emisními zónami. Je fakt že mne trápí ty dodatečné radosti ve formě nákladů za DPF/dvojhmotu/vstřiky/turba atd.
Podmínkou je aby mi auto vydržello 10let. Pokud možno bez extra nákladů a se slušnými provozními náklady. 1/2 cest jsou krátké popojížďky po městě, několikrát za měsíc okresky a párkrát do roka dálnice. Což není profil pro naftový motor a to je jediný důvod proč se koukám po benzínu. Limitující je pro mne i velikost kufru a s tím spojená i celková velikost vozu, kde se dostávám do kategorie vozů, které v benzínu žerou i trávu podél cest.
RCcz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DoubleSix 25. 5. 2017 10:23

podikk píše:a chtel jsem Toyotu, takze nebylo o cem, protoze Toyota benzin, kterej se trochu hybe nedela.
Ale dělá, ale ne pro Evropu, která nesmyslně preferuje naftu. Mají 2.5 benzín (stejně jako Mazda CX-5 a Honda CR-V).
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RCcz 29. 5. 2017 00:16

Heh možná Tě to překvapí, ale v té RAV4 v hybridu je 2,5l benzín...
i když je fakt že má jen o humorné 2kW a 10Nm více než standardní 2,0l benzín..
Nebýt toho elektromotoru, tak by to nebyl žádný trhač asfaltu takhle papírově dá RAV4 hybrid stovku za slušných 8,3s...
Jo mimochodem mně připadne nesmyslné preferování benzínových motorů u velkých a těžkých aut, zrovna v tomhle segmetnu ja nafta více než obhajitelná, ať už se to týká spotřeby tak i dynamiky.
RCcz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glider 29. 5. 2017 00:21

Ta to ma prekvapilo.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 5. 2017 07:23

RCcz píše:Heh možná Tě to překvapí, ale v té RAV4 v hybridu je 2,5l benzín...
i když je fakt že má jen o humorné 2kW a 10Nm více než standardní 2,0l benzín..
Nebýt toho elektromotoru, tak by to nebyl žádný trhač asfaltu takhle papírově dá RAV4 hybrid stovku za slušných 8,3s...
Jo mimochodem mně připadne nesmyslné preferování benzínových motorů u velkých a těžkých aut, zrovna v tomhle segmetnu ja nafta více než obhajitelná, ať už se to týká spotřeby tak i dynamiky.

Nafta nepatří do ničeho, co váží míň než 1000 tun :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 29. 5. 2017 10:22

RCcz píše:Heh možná Tě to překvapí, ale v té RAV4 v hybridu je 2,5l benzín...
Neboj, to mě nepřekvapí, protože to vím. Ale není to ten samý, který je k dispozici v USA bez těch elektromotorů, a o tom je řeč. Ne každý chce/potřebuje hybrida ;-)
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 29. 5. 2017 12:46

Chtel jsem zkusit akceleraci s vybitama baterkama, ale v baterce vzdycky neco zustane na krmeni elektromotoru i kdyz uz ciste na elektro nejde jet.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RCcz 29. 5. 2017 22:37

Mají to hoši japonští vykoumaný, mají nastavenou rezervu 20%, nikdy se nevybije ani nedojde k 100% nabití..

Arnie J píše:Nafta nepatří do ničeho, co váží míň než 1000 tun :D

Klidně si do dvoutunového SUV nebo MPV nebo offroadu kup 1,2l HTP nebo 5,0l V8 v obou případech to bude žrát i trávu kolem cesty a platit to budeš Ty ne já. Já se raději budu řídit zdravým rozumem, do takového auta dle mého názoru patří diesel.
RCcz
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků