Toyota koutek

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod DoubleSix 27. 2. 2017 16:56

Tak jsem se svezl hybridní RAV-kou.
Chování vozu po stránce jízdních vlastností je hodně podobné CRV - je to zaměřené více na komfort. Podobné náklony v zatáčkách, podobná zpětná vazba do volantu (velmi malá), podobné tlumení nerovností, ticho v kabině při nižších rychlostech,...

Co mi vadilo:
- vyšší aerodinamický hluk (svist) při dálničních rychlostech (asi od zrcátek)
- při téměř jakémkoliv zrychlování (vyjma opravdu lehkého pošimrání pedálu plynu) to žene benzínový motor do vysokých otáček = hluk, a docela výrazný. Prostě CVT se vším všudy.
- rozlišení couvací kamery mi přišlo špatné (možná byla jen špinavá čočka)

Co se mi líbilo:
- na PP svítila průměrná spotřeba 7 (a to se auto vrátilo z cesty zhruba 1000km dlouhé, která vedla i po dálnicích)
- na plný plyn to auto opravdu hodně silně zabere
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 14. 3. 2017 15:35

Dneska jsem se byl zase s RAVkou svezt a ta kamera je fakt hrozna, to mam lepsi rozliseni v 6 let starym Avensisu. Kazdopadne jsem ji vzal, tak si snad nebudu drbat hlavu. :-) Pristi tyden bych si ji mel vyzvednout.
RAV4 2,5 HSD
Caddy Maxi 1,9 TDi
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 14. 3. 2017 15:46

DoubleSix píše:Tak jsem se svezl hybridní RAV-kou.
Chování vozu po stránce jízdních vlastností je hodně podobné CRV - je to zaměřené více na komfort. Podobné náklony v zatáčkách, podobná zpětná vazba do volantu (velmi malá), podobné tlumení nerovností, ticho v kabině při nižších rychlostech,...

Co mi vadilo:
- vyšší aerodinamický hluk (svist) při dálničních rychlostech (asi od zrcátek)
- při téměř jakémkoliv zrychlování (vyjma opravdu lehkého pošimrání pedálu plynu) to žene benzínový motor do vysokých otáček = hluk, a docela výrazný. Prostě CVT se vším všudy.
- rozlišení couvací kamery mi přišlo špatné (možná byla jen špinavá čočka)

Co se mi líbilo:
- na PP svítila průměrná spotřeba 7 (a to se auto vrátilo z cesty zhruba 1000km dlouhé, která vedla i po dálnicích)
- na plný plyn to auto opravdu hodně silně zabere


Mám tu samou zkušenost s CH-R Hybrid.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 24. 3. 2017 08:19

Co se tyce toho hluku, tak mi pripada, ze museli pridat na izolaci od motoru. Ted mi to zas tak hrozny neprijde proti te ravce, s kterou jsem jel nekdy v unoru minulyho roku.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 25. 3. 2017 13:05

Tak skoro prvni nadrz vyjeta a spotreba 7,1. 90% jizd 20 km po dalnici, pak couracky po praze a zas po dalnici zpatky. Vychazi to asi tak 50/50 dalnice/mesto. Pri obcasnym zapnuti spalovaku a trochu narekuperovani se da dojet ze severu prahy nad vaclavak jen na elektro. Takze zatim spokojenost. Jen ciste dalnice bude asi 9 az 10.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kejki3 25. 3. 2017 15:08

Takže to na baterie dojede od NC Letňany z kopce k řece a pak ten kousek k Václavskému náměstí.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 25. 3. 2017 15:51

Po rovine cca 4 km.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 25. 3. 2017 16:58

paráda
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 25. 3. 2017 17:04

super
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 27. 3. 2017 13:29

podikk píše:Jen ciste dalnice bude asi 9 az 10.
To mi přijde docela hodně. Teď jsem jel s plným autem (4 dospělí a 4 hokejové výstroje) po dálnici, tempomat na 135km/h a spotřeba vyšla na 9l (podle dotankování), a to mám slabý 2.0, který točí přes 3500 otáček.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 27. 3. 2017 17:08

Slaby 2,0. Ona ta ravka ma v podstate 2,5l, ale s vykonem slabyho 2,0 :-). Dalnici jsem jel zatim porad jednu trasu, do Prahy cca 18km, studeny motor, hned po najezdu kopec asi 2 km a po tech 18 km prijizdim do Prahy se spotrebou 10 az 11. Zpatky tu samou trasu jsem jel po dalnici za 7, tempomat 140 tacho, tak jestli je to nejaky cely do kopce, cert vi. V patek jede manzelka do Zlina, tak jsem zvedavej, za kolik pojede. Jinak prvni nadrz a spotreba 7,2, dle dotankovani 7,27, takze ravka ukazuje docela presne.

Poradne ten hybrid nechapu, okamzita spotreba na jednom useku je snad pokazdy jina. Dokonce jsem obcas zahledl spotrebu 10 litru pri ustaleny jizde 50 km/h. Asi to zrovna nabijelo nebo ja nevim, co to delalo. Nejak si to zije svym zivotem.

Ja nikdy na spotrebu nekoukal, ale s tim hybridem porad cumim, jak idiot, abych co nejvic vyuzival elektriku.
RAV4 2,5 HSD
Caddy Maxi 1,9 TDi
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 31. 3. 2017 21:34

Tak kdyby ty moje slinty nekoho zajimaly...
Kralupy - Praha - Brno - Uherske Hradiste, 6,7 l/100 km, tempomat udajne 135 km/h, prumerna rychlost neco kolem 75 km/h (nedokazu posoudit, jestli je to malo nebo to odpovida, prej na D1 2x stala). Jela to manzelka a celej den jsem ji vysiral, kolik to na dalnici zere, tak snad mi nekeca.

A tady jsem si natocil provoz ciste na elektriku v Praze, kdyby to nebylo vecer, tak jsem brzda provozu, staci fakt trosku vic slapnout na plyn a uz pripina spalovak.
https://youtu.be/qxjelK9hWVY
RAV4 2,5 HSD
Caddy Maxi 1,9 TDi
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 31. 3. 2017 21:37

aj do spotreboveho to kludne pis, 6,7 je fajn na to vsetko
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RCcz 3. 4. 2017 01:29

Taky zvažujeme hybridní RAVku, jen ještě řešíme cenu. Pokud se trochu uskromníme, tak se vlezeme do hybridního aurise a cenový rozdíl je markantní. Samozřejmě o peníze jde vždy až v první řadě a ekonomika je neúprosná.
Auris má na své straně kromě některé výbavy, vyššího posezu a většího prostoru všechny parametry, nižsí nákupní cena, nižší spotřeba, nižší provozní náklady (spotřeba, pojistka, servis, pneumatiky atd.)...
Zajímalo by mne jak je to se čtyřkolkou, v Toyotě mi nedokázali odpovědět.
Čtyřkolka je falešná, zadní kola pohání pouze elektřina, jak je tedy možné, že obě verze mají udávaný stejný výkon?? Kam se poděl výkon elektromotoru zadní nápravy když tam u dvoukolky není? To stejné platí pro rekuperaci znamená to, že dvoukolka rekuperuje pomaleji poněvadž opět proti čtyřkolce schází elektromotor zadní nápravy, který při rekuperaci funguje jako zdroj el. energie??
Technik z Toyoty na mne chvíli zíral a pak prohlásil, že to nikdo neví protože Toyota zastoupení na tyto dotazy neodpovídá.. Asi je překvapuje, že si hybrida chtějí koupit i lidi co mají alespoň základy fyziky.
Každopádně za poznatky/zkušenosti s hybridní RAVkou jsem rád, pomůže mi to při rozhodování..
RCcz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod podikk 3. 4. 2017 06:09

Co se tyka ravky, tak asi ted nebudu dost objektivni, protoze to mam chvili, tak negativa nechci videt a moc aut jsem nevystridal, takze nedokazu ani porovnat. Asi bude nejlepsi kdyz se s tim svezes, u Freye ti ji pujci na snad na vikend. Nabizeli mi to, ale nevyuzil jsem to. Jinak jizda je v tom pohodova, do pulky "vykonomeru" pwr je auto tichy, pak to zacne rvat, no. Ale asi nic hroznyho. Uz v zakladu je hybrid docela dost vybavenej, my mame paket Trend, u kteryho bych nemusel mit el. stavitelny sedadlo ridice. Nema to pametovou funkci a kdyz se s manzelkou stridame, tak to zdrzuje v nastavovani. Dalsi vec, kterou bych ozelel, je el. viko kufru, protoze jen cekas, je to taky pomaly. Cenik Aurise nactenej nemam, ale myslim, ze u RAVky se hybrid "vyplati" nejvic. Hybrid FWD v zakladu stoji stejne jako 2,0 l s automatem, ale 2,0 l je AWD, teda. S paketem Trend je hybrid dokonce levnejsi. 2,0 l v predokolce nedelaji. Ted je pecka vybava Selection. Ja jsem v utery zaplatil zalohu a nekdy v patek vysla vybava Selection, trosku pesek, ktera ma proti moji cervenou nebo bezovou kuzi (my mame jen kuze/alcantra) a je za stejny penize, resp. o 15tis. drazsi, ale v cene je uz barva, ktera stoji tech 15. Na cenikovou cenu moc nekoukej, slevu ti daji neco kolem 10%, mne vysla skoro na stejny penize jako zakladni verze a mam v tom navic navi (17tis.), barva (22tis.), paket Trend (49tis) a zimaky s diskama (cca 24tis). Co se tyce servisu, tak si myslim, ze zakladni servis bude podobnej jako na toho Aurise. V porovnani s Avensisem je to tak nejak stejny.
Jinak tata ma kratkyho Aurise hybrida a kdyz me nedavno vezl, mel tam spotrebu 5,1. Manzelka se vcera vratila z Uherskyho Hradiste, trasa pres 300 km, vetsina po dalnici a zpatky to jela za 7,5, tempomat na 140, prumerna rychlost 97. Praha se da do 6 l/100 km. Takze docela ok. Spotreba po dotankovani je vyssi o 0,1 l.

Edit: Jo a jeste ty vykony. Hele, prd tomu rozumim, ale ten vykon je danej baterkou, ktera udajne nedokaze na motory vic prenest. S AWD jsem jel jen po silnici a mas pravdu, rekuperujou oba motory. Ale jestli je tam zase nejaky omezeni, ze to ve finale rekuperuje jako FWD, to ti nepovim. Zadni motor se zapojuje jen kdyz predek proklouzne, mne se nezapojil ani jednou.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků