Mazda 3 BM/BN

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tomas B 8. 4. 2016 20:27

Arnie J píše:tak MPS to už je hogo fogo, to máš větší pořizovací cenu, vyšší provozní náklady, vyšší servisní náklady, možná i ústupky v praktičnosti ... jako ideál bych viděl, kdyby tu obyčejnou trojku prodávali s 2.5 141 kW v manuálu


Tak jasny ale hogo fogo je vic nez ideal
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 9. 4. 2016 07:20

dalsie vysvetleie, preco G120 maju mak kilo do 9s, od 2800 zatah turba

Obrázek
Naposledy upravil MirecBA dne 9. 4. 2016 10:59, celkově upraveno 1
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 9. 4. 2016 10:32

To měřili na Jarově bezprostředně po měření škodovky pro Svět motorů a zapomněli nastavit korekci výkonu zpět na normál.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 9. 4. 2016 10:39

keby si si to rozklikol zistis, ze sa to vôbec nerobilo v cechach ;-)
vzhladom na slaby narast po uprave by som povedal, ze sa tam asi moc nepodvadzalo. na kolesach okolo 85kW uz pri 5400ot je pre seriovku pekny výsledok .
Naposledy upravil MirecBA dne 9. 4. 2016 10:51, celkově upraveno 1
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 9. 4. 2016 10:49

Jen si dělám srandu, ale tomu měření nevěřím. Těm koním bych i věřil, ale těm Nm ne, to je podle mého krajně podezřelé.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 9. 4. 2016 10:59

112,5Nm/l bych viděl jako možný. Vývoj je i u atmomotorů zaměřenej na průběh a doba kdy měl legendární SR20DE 173Nm jsou pryč.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 9. 4. 2016 10:59

.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 9. 4. 2016 11:02

podla toho ako si ten motor dava rady s prevodovkou z lamba , tak tych konikov tam dole bude
ono mi ten graf pride ako jemne posunuty nalavo do nizsich otacok. Vrchol vykonu v 5800, obmedzovac v 6200. Po posunuti v pravo tych cca 50k pri 2000ot moze byt.
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 4. 2016 11:37

Aštar_Šeran píše:To měřili na Jarově bezprostředně po měření škodovky pro Svět motorů a zapomněli nastavit korekci výkonu zpět na normál.

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 9. 4. 2016 13:38

D1.8T píše: doba kdy měl legendární SR20DE 173Nm jsou pryč.


:(
Sr20de ruls
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod djkubas91 3. 5. 2016 10:44

Tak jen pro info - Mazda se projela s odtahovkou do servisu.

V neděli jsme byli s mladou na jejích závodech a po cestě na plac asi 500m od hotelu (a 100m do cíle) se auto rozblikalo jako vánoční stromeček. Svítila chyba motoru, protikluz, TPMC(nebo jak), tlak v pneu... Nakonec jsem s tím těch 100m dojel, páč tam nebylo kde bezpečně stát. Auto zkontrolováno, pneu dobrý, olej v pohodě, chladička taky, kabely vypadaly netknutý. Pár kiláků bych to asi dojel, ale byli jsme 120 km od domu. Domluven odtah, ale potřeboval jsem se od rybníku dostat zpátky na místo kam dojede i odtahovka, auto při 15kmh jelo v pohodě, při zrychlení nad 30kmh jakoby spadlo do nouzáku, absolutně netáhlo a nereagovalo na plyn.

Odtaženo, dneska snad daj ze servisu vědět co s tím je.


PS: S Mazdou už 1. května nikam nejedu - teď tohle, před dvěma lety v pátek večer zase velký defekt, co nespraví lepička....
MacBook Pro 13" TB 2017
RaspberryPi 3B
Synology DS213j

IoT je závislost
djkubas91
Nováček

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 5. 2016 11:20

Jaaj, to máš benzín? Jak starý, kolik najeto, jakým stylem?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod djkubas91 3. 5. 2016 14:42

Jj, slabsi benzin s cerstvymi 70000km... Styl rekneme "uspechany" (dalnice 150 tempomat, mesto obcas podle predpisu, obcas rychleji)
djkubas91
Nováček

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 5. 2016 15:51

no tak to jsem zvědav, na co přijdou
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 3. 5. 2016 17:35

Podle mě to bude koroze kabelového svazku do ECU :D
anonym

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků