Re: Mazda 6 2013 [GJ - 3.generace]
Napsal:
16. 4. 2018 11:43
od MirecBA
Shr3k uz by si mohol priznat farbu, ze si mazdu dosta zadara aby si ututlal riedenie oleja naftou
Re: Mazda 6 2013 [GJ - 3.generace]
Napsal:
16. 4. 2018 11:52
od Shr3k
Je jasný, že mám jako ředitel importu mazdu zadara.
Re: Mazda 6 2013 [GJ - 3.generace]
Napsal:
16. 4. 2018 11:59
od T.E.CH
Shr3k píše:Je jasný, že mám jako ředitel importu mazdu zadara.
Počkej to nejde, odvody z výplaty za používání... by jsi měl odvádět.
A nebo to zdanit jako dar. Nic není zadarmo.
Re: Mazda 6 2013 [GJ - 3.generace]
Napsal:
16. 4. 2018 12:16
od Shr3k
glider píše:A pre Opel brigadujes?
Kdepak, sedím na dvou židlích najednou.
-- 16. 4. 2018 13:17 --T.E.CH píše:Počkej to nejde, odvody z výplaty za používání... by jsi měl odvádět.
A nebo to zdanit jako dar. Nic není zadarmo.
Bez obav, to se řeší jako dlouhodobá zápůjčka.
Re: Mazda 6 2013 [GJ - 3.generace]
Napsal:
16. 4. 2018 16:05
od MirecBA
dnes zene prisli od mazdy vstupenky na autosalon
mozno pojdem kuknut nahradu za mazdu
Re: Mazda 6 2013 [GJ - 3.generace]
Napsal:
17. 4. 2018 09:24
od okcak
Pánové, koukám, že trollové furt makaj. Asi 3 (tři) stránky nesmyslů, jen aby zamlžili, odsunuli popsanou podstatu problému. Jestli nejsi troll tak nereaguj. Děkuji.
Někdo se mně tady ptal jestli bych si koupil Mazdu? Od těch šmejdů bych si už nekoupil ani čepičku na ventilek protože:
MAZDĚ A LIBNI, OBLOUKEM SE VYHNI !!!!!!!!!
Mazda v letech 2012 a 2013, když přišla s novými motory Skyactiv vyrobila několik stovek tisíc aut s konstrukční vadou a nacpala je do Mazda 3, Mazda 6 a Mazda CX 5. Brousil se tam vačkový hřídel s vačkami. Cituji trolla, shr3k, žoldáka placeného Mazdou, který jak se sám chlubí, dával tyto informace i p. Vaculíkovi ze Světa motoru. Na to, že je jenom amatér a fanda Mazdy tomu fakt rozumí. :
motory 2.2 Skyactiv-D vyrobené do září 2013 mají u 4 ventilů z 16 tvrdší vahadlo než vačku, což v kombinaci s různou karbonizací oleje má za následek různě velký otěr, někde malý, někde velký´.
To je příčina pilin v oleji, které následně poškodili pisty, válce i kroužky, než došlo ke svolávačce. Oficiálně kvůli brzdám, ale šlo o výměnu oleje s pilinami z vaček a hřídele. A to je ten důvod proč mají auta až 1 litr nafty v oleji po ujetí cca 10 tisíc km. To poškození je různé, někde vice, někde méně. A jak to Mazda řeší? Maximálně, když někdo hodně řve, tak to od něj vykoupí za cca 50% na protiúčet a tím mají zaplacené zhruba výrobní náklady a můžou to auto dát do šrotu, nebo když to není moc poškozené tak to ještě prodají jako prověřené vozidlo.
Re: Mazda 6 2013 [GJ - 3.generace]
Napsal:
17. 4. 2018 10:20
od Shr3k
Vás nepotěším, paní Kamenická. Stále kvoká, stále kvoká...