od okcak 17. 4. 2018 09:24
Pánové, koukám, že trollové furt makaj. Asi 3 (tři) stránky nesmyslů, jen aby zamlžili, odsunuli popsanou podstatu problému. Jestli nejsi troll tak nereaguj. Děkuji.
Někdo se mně tady ptal jestli bych si koupil Mazdu? Od těch šmejdů bych si už nekoupil ani čepičku na ventilek protože:
MAZDĚ A LIBNI, OBLOUKEM SE VYHNI !!!!!!!!!
Mazda v letech 2012 a 2013, když přišla s novými motory Skyactiv vyrobila několik stovek tisíc aut s konstrukční vadou a nacpala je do Mazda 3, Mazda 6 a Mazda CX 5. Brousil se tam vačkový hřídel s vačkami. Cituji trolla, shr3k, žoldáka placeného Mazdou, který jak se sám chlubí, dával tyto informace i p. Vaculíkovi ze Světa motoru. Na to, že je jenom amatér a fanda Mazdy tomu fakt rozumí. :
motory 2.2 Skyactiv-D vyrobené do září 2013 mají u 4 ventilů z 16 tvrdší vahadlo než vačku, což v kombinaci s různou karbonizací oleje má za následek různě velký otěr, někde malý, někde velký´.
To je příčina pilin v oleji, které následně poškodili pisty, válce i kroužky, než došlo ke svolávačce. Oficiálně kvůli brzdám, ale šlo o výměnu oleje s pilinami z vaček a hřídele. A to je ten důvod proč mají auta až 1 litr nafty v oleji po ujetí cca 10 tisíc km. To poškození je různé, někde vice, někde méně. A jak to Mazda řeší? Maximálně, když někdo hodně řve, tak to od něj vykoupí za cca 50% na protiúčet a tím mají zaplacené zhruba výrobní náklady a můžou to auto dát do šrotu, nebo když to není moc poškozené tak to ještě prodají jako prověřené vozidlo.