Mazda 6 2013 [GJ - 3.generace]

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 11. 2018 16:23

Na tom tvém obrázku se píše o CX-5. Spletl sis vlákno? :)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod smíchov 13. 11. 2018 17:02

Čti pozorně:
Svolávací akce a speciální servisní kampaň
CX-5 (KE), Mazda6 (GJ) a Mazda3 (BM) s SKYACTIV-D 2.2

Vážený majiteli vozidla Mazda,

Mazda Motor Corporation neustále monitoruje kvalitu vozidel Mazda také po jejich prodeji.
Rozhodli jsme se pro realizaci svolávací kampaně a speciálního servisního programu u určitých vozidel CX-5, Mazda6 a Mazda3.

Pokud jste příjemcem tohoto oznámení, vaše vozidlo je zahrnuto do této svolávací kampaně a speciálního servisního programu.

Po čtyřech letech, kdy první dva roky lhali a mlžili výrobní, konstrukční vadu předčasnou výměnou oleje a výměnou měrek oleje, tak aby to přetáhli přes dvouletou záruku, přišli s novou taktikou, hrají si na slušňáky. To už ale tady jednou bylo, když p. Kiriakovský prohlásil ve světě motoru, se všemi jsme se vyrovnali, nikdo nic neplatil ani ti co měli auta po záruce. A to je lež jako věž, viz příloha.
A kdyby někdo nevěděl o co tady jde, tak tady je to popsáno:

viewtopic.php?f=805&t=1263048
smíchov
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 13. 11. 2018 17:33

Strč si to do píči.

glider zamkni to tu pls.
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 13. 11. 2018 17:48

Tady už vědi a proto tam je "jen" jeden diesel....v nabidce. :-)

https://www.auto-re.cz/ojeta-vozidla/mazda/
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod glider 13. 11. 2018 17:49

tos_ píše:Strč si to do píči.

glider zamkni to tu pls.


Okk.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 13. 11. 2018 18:02

T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod MirecBA 13. 11. 2018 18:49

glider píše:
tos_ píše:Strč si to do píči.

glider zamkni to tu pls.


Okk.



sa opovaz, ked chces daj schvalovanie prispevkov, ale zamykat mi vlakno ? :/

-- 13. 11. 2018 18:50 --

T.E.CH píše:No tak dělej.......

https://youtu.be/BlzpMLTGo4o?t=430


:D
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Lukas063 13. 11. 2018 20:57

test...nezamčeno
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 13. 11. 2018 21:03

to je dobre, este sa mazda nepredala :)
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod MirecBA 14. 11. 2018 19:10

MirecBA píše:Sviecky uz na volnobeh citit vacsi vykon a nizsiu spotrebu. Jedna krajna viac zasr..


foto vybranych, ta 4 mozno tretia bola nedostatocne dotiahnuta a podfukovalo ?

Obrázek
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 11. 2018 19:37

Tak CX-5 teda na cukání netrpí. Ale nevím stran toho motoru, nebo jestli konkrétně jen v krabici, asi budu kuset projet i tu šestku, dole mi to přijde srychlý (4x4 pyčo) ale jakmile to má akcelwrovat nad kilo tak nic moc :-(
anonymni

Odeslat příspěvekod MirecBA 14. 11. 2018 19:41

sa necudujem, ved to je podobne pomale ako G165 v M6, krabica a 4x4 to zabija
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod MirecBA 16. 11. 2018 19:56

MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod smíchov 14. 12. 2018 07:37

Shr3k píše:Tywe Mariane, ty vůbec nemáš páru o co jde, a jen kejháš jak potrefená husa furt dokola ty svoje retardované žblepty. :D To nechápeš, že kdybys měl místo pilin v hlavě (a přeber si v jaké) piliny v oleji, tak ti to dávno nebrzdí a obě turba kloktají v ložiskách jak vincentka v hubě?



ja fakt nevím o co jde. Ja vím jenom jedno. že neujedu ani 10.000km a mám v oleji litr nafty. A to jsou auta co ten litr nafty mají po ujetí 2.000km. A to mě s tím autem táhla odtahovka do servisu hned 3x a nebylo staré ani dva roky. A v servisu jsem poslouchal samej blábol, rozeslaný manual,jak oblbovat zákazníka vypracovaný zastoupením Mazdy.


Vážený pane, Váš dotaz, který nám postoupila Česká obchodní inspekce, jsme prostudovali a sdělujeme Vám následující: Hlavní částí Vašeho podnětu byla stížnost na reklamaci a reklamační řízení. Tato oblast nespadá pod působnost Ministerstva dopravy a informaci o jejím průběhu Vám již poskytla Česká obchodní inspekce. Ministerstvo dopravy se tedy zaměřilo na technický problém, který jste uváděl. Dle informací výrobce vozidla Vámi zmíněná „nafta v oleji“ nesouvisí s technologií nových motorů SKYACTIV, ale s charakteristickou funkcí vznětových motorů vybavených filtrem pevných částic. Při dosažení stanoveného stavu pevných částic se ve filtru tyto částice spálí (proběhne tzv. regenerace), aby nedošlo k zablokování filtru. K regeneraci dochází automaticky a je možná jen při dosažení určité teploty výfukových plynů při optimálních jízdních podmínkách po určitou dobu, aby mohla být regenerace dokončena. Se systémem DPF souvisí také tomu odpovídající kontrola hladiny motorového oleje. Díky vstřikování dodatečného množství paliva pro zvýšení teploty během regenerace se může hladina oleje zvyšovat. V případě, že je proces regenerace přerušován nevhodným jízdním režimem (např. jízdou na krátké vzdálenosti), začíná hladina oleje stoupat - do oleje se dostává palivo (usadí se na stěnách válců, steče do olejové vany) dodatečně vstříknuté kvůli regeneraci, pokud se tato nedokončí, systém se o ni bude opakovaně pokoušet. Toto chování je podobné u řady dalších vozidel se stejnou technologií regenerace filtru pevných částic. Při provozu je vždy nutné sledovat a kontrolovat hladinu oleje. Tato informace je popsána i v návodu k obsluze vozidla. Z pohledu Ministerstva dopravy se tedy nejedná o záležitost týkající se schválení technické způsobilosti či uvádění vozidel na trh. Z tohoto důvodu nebude Ministerstvo dopravy tuto záležitost dále sledovat.
smíchov
Nováček

Odeslat příspěvekod Arnie J 14. 12. 2018 08:07

No vidíš, i ministerstvo dopravy to označilo za běžné chování dízlu s DPF.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků