Šmejdi mají novou taktiku. Hrají si na slušňáky. Rozesílají e-mail:
Svolávací akce a speciální servisní kampaň
CX-5 (KE), Mazda6 (GJ) a Mazda3 (BM) s SKYACTIV-D 2.2
Vážený majiteli vozidla Mazda,
Mazda Motor Corporation neustále monitoruje kvalitu vozidel Mazda také po jejich prodeji.
Rozhodli jsme se pro realizaci svolávací kampaně a speciálního servisního programu u určitých vozidel CX-5, Mazda6 a Mazda3.
Pokud jste příjemcem tohoto oznámení, vaše vozidlo je zahrnuto do této svolávací kampaně a speciálního servisního programu.
Po čtyřech letech, kdy první dva roky lhali a mlžili výrobní, konstrukční vadu předčasnou výměnou oleje a výměnou měrek oleje, tak aby to přetáhli přes dvouletou záruku, přišli s novou taktikou, hrají si na slušňáky. To už ale tady jednou bylo, když p. Kiriakovský prohlásil ve světě motoru, se všemi jsme se vyrovnali, nikdo nic neplatil ani ti co měli auta po záruce. A to je lež jako věž, viz příloha.
A kdyby někdo nevěděl o co tady jde, tak tady je to popsáno:
viewtopic.php?f=805&t=1263048