TomZ píše:Tento interval mohu potvrdit u GJ 2.2 z roku 2013. Cca co 12-13k km (vcetne dost kratkych jizd) se rozsviti kontrolka...
Já olej měním takto dobrovolně kvůli tvorbě karbonu, jezdím prakticky jen dlouhé trasy nad 100 km, takže naředění naftou (a rozsvícení kontrolky) nepřipadá v úvahu.
Krabatt píše:Chlapi, díky za info. @MirecBA mi obsáhle a detailně odpověděl v soukromé zprávě vč. fotky, za což mu i na tomto místě děkuji. Jinak, co jsem zjistil já u třech dalších lidí, kteří mají M6 a jeden CX5, nástřik nedělali a auta jsou po 3 letech, respektive CX5 po 2 letech, naprosto ok. Všechna tři auta jezdí i v zimě, podvozek i výfuk ok. Žádné známky rzi. Nepatrná koroze byla pouze na jednom výfuku. Takže to u těch nových modelů Mazdy není až tak strašné, jak se traduje.
Ano, rezaví jen výfuk, ale odhadem 7-8 let by mohl vydržet (před 16 lety mi na 8 let starém E36 325tds taky proreznul). Co se týče spodku, záleží, kde se s tím jezdí, pokud často v zimě a po inertním posypu, tak samozřejmě jakékoliv hrany na podvozku trpí a základní nátěr s galvanicky upraveným plechem dostávají zásahy. Někde to ovšem kryjí plastové díly.