Mazda CX-5

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pantani 29. 5. 2017 11:16

Co rezatění? Už se s tím nějak popasovali?
Co kastle ze staniolu? (kroupy; u VW není problém)
Já teda když jsem u toho vzal za dveře, tak jsem myslel, že jsou z papundeklu! Když pak vezmeš za nějaký u VW, tak je to jak dveře od obrněnýho vozidla. Strašnej rozdíl!
Pantani
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 29. 5. 2017 11:44

Tak si kup VW, to je jednoduché
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 29. 5. 2017 15:10

Nebo si kup rovnou todle. Dvířka to má bytelný a ani ti to nezrezne.
bvp.jpg
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Shr3k 29. 5. 2017 15:44

:D Na "Schützenpanzer Hagelschaden" Google žádné obrázky nedá, ale "VW Hagelschaden" je jich až až, tak nevím, jak s těma kroupama.
Shr3k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 29. 5. 2017 16:29

Pantani píše:Co rezatění? Už se s tím nějak popasovali?
Co kastle ze staniolu? (kroupy; u VW není problém)
Já teda když jsem u toho vzal za dveře, tak jsem myslel, že jsou z papundeklu! Když pak vezmeš za nějaký u VW, tak je to jak dveře od obrněnýho vozidla. Strašnej rozdíl!



tak mazda to ma fajne namazane,preto mas pocit lahkych dvery, inak staniol dnes nepouziva len mazda, je ich viac. Posledne som tak trochu sklamal predajcu skodovky, ked me dosli na to, ze to je uz na urovni rencka a pouzivaju staniol namiesto plechu :)
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod SerifJohn 30. 5. 2017 15:25

Tak info z meho okoli. 2x CX5 2,2nafta jedna silna a jedna slabsi verze - rocniky 2013,2014 - obe nejedou -turba v p...... olej v nafte, nervy v pr..... Mazda se k tomu postavila jako ko....ti :roll:
S timhle si to u me pos.... :'(
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod anonym 30. 5. 2017 15:41

Koupit si mazdu v naftě může jen idiot, víc k tomu napsat nejde
anonym

Odeslat příspěvekod SerifJohn 30. 5. 2017 16:22

Jako je pravda, ze je furt dost lidi, lteri si nezjistek, ze ten motor je pruserovej. Ale Mazda se k tomu muze stavit lepe. VW taky pos.... TSi, ale jejich pristup byl ferovejsi.
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 5. 2017 16:22

clany: to je sice možný, ale když to prodávají, tak by za to měli ručit

SJ: fakt i turba? a olej v naftě? není to spíš nafta v oleji? protože to je u těchto motorů (bohužel) běžné, když se jezdí krátké trasy a pomůže jen častá výměna oleje
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 30. 5. 2017 16:34

Mas pravdu :mrgreen: Nafta v oleji.. olej v nafte.. to mam z prepracovani... A pry to ods..... obe turba.
Origo servis Mazda nabizel udajne opravu kolem 100tk - coz je od nich mile. Bude v obou pripadech opraveno v neorigo servisu - repas dily a pujdou do sveta. Jedno auto melo cca 70tkm, druhe cca 100tkm. :hm
Jinak na vymenu oleje se jezdilo v predepsanych intervalech [ale to asi neni znacka ideal].
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 5. 2017 16:50

ne, to chce výměnu tak po 8 tkm :)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 30. 5. 2017 17:16

No by me bavilo, menit po 8tkm. Jinak v trojce menim po 12-15tkm. A zatim cajk. Jen brzdy sly do kopru nejak rychle. Menil jsem desky o polovinu drive, nez na minulem aute. Asi i tam Mazda setrila. :hm
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod anonym 30. 5. 2017 17:18

Podle mě je to způsobený tím, že to v japonsku odzbrojí a v evropě na to daj laciný evropský *****, jak oeleje tak desky. Být tam jdm tak to funguje krásně
anonym

Odeslat příspěvekod SerifJohn 30. 5. 2017 17:20

Jsou k..... jedny sikmooky. A to mame jeste s Arniem kliku, ze nemame kousky z Mexika, ale z Japonska.
:love:
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 5. 2017 17:32

SerifJohn píše:No by me bavilo, menit po 8tkm.

v tomto případě pořád lepší, než neměnit
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků