Suzuki Swift Sport 2011 1.6 100kW

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod glider 20. 2. 2018 12:51

:D tu niekto objavil ameriku

Na garazi sa porovnavaju pindiky cez tu stranku roky.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 20. 2. 2018 12:53

a v realu je to tragedie :D
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 20. 2. 2018 12:53

Šondae.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 20. 2. 2018 12:54

pěkný
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MisoWRC1 22. 2. 2018 14:57

Fakt? :D :mrgreen: No tak nevedel som no :D Cítal som cele vlákno 750 správ pre swift sport ale zeperfs tam nieje :P

Brzdy nahodené. Zabehnem 1000km a dam vedieť, či to znáše vyššie teploty O:-)
Přílohy
IMG_20180222_121458.jpg
MisoWRC1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 22. 2. 2018 15:47

Budu pekne hoblovat dosky.

Na lahkom Swistovi nemozu byt brzdy problem.
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MisoWRC1 22. 2. 2018 16:25

Budú hoblovať.... a? :D

Sú problém, treba skúsiť. Vela vecí "by nemalo" ale je :-)

Nehovorím, že OEM sú slabé, ale ked niekto jazdí horské priechody, a sem tam ring, tak OEM je proste málo :mrgreen: Niektorí chalani písali, ze s tym šli aj ring, a ze v pohode, ale tak asi to nešli za taký čas ako ja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Navyse to občasne nezmyselne preťahovanie sa motora s brzdami aspon nebude trápiť OEM kotúče ani platničky :mrgreen: ale tieto, ktoré si s tým snád poradia lepšie.
MisoWRC1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 22. 2. 2018 17:47

Joo si vzpomínám jak Mouchovi vadly brzdy při sjezdu z GG
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 22. 2. 2018 19:02

vadnou i ve městě, brzdy jsou nejvíc podceněné na SSS pro člověka kdo se rád občas sveze.
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod koenzym.q10 22. 2. 2018 20:45

Ciwe, Mišo WRC se tu vždycky jednou za rok objeví, aby nám připomněl, že je libový šofér. :D
koenzym.q10
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MisoWRC1 22. 2. 2018 21:00

Moucha sem rad ze nejsem sam :D

:D ze libovej sofer :D Ne… len nemam rad ked ma ma niekto za uplneho amatera :D A to vo mne spustil telefonat do jednej nemenovanej a znamej tuningovej firmy kde som im dal otazku:

"Prosim viete mi naprogramovat ESP tlacidlo v aute tak aby sa mi pri vypnuti uplne deaktivovalo? A nie len preplo do sport modu?"

A ich odpoved bola: "Naco by ste to vypinapi?" onemel som vtedy :D
MisoWRC1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 2. 2018 21:29

koenzym.q10 píše:Ciwe, Mišo WRC se tu vždycky jednou za rok objeví, aby nám připomněl, že je libový šofér. :D

:mrgreen: :mrgreen:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MisoWRC1 4. 3. 2018 10:08

Nazdar. Takze brzdy maju okolo 800km a skusenosti su nasledovne. Kupoval som EBC turbo grooved + EBC yellowstuff.

1. Adhezia kotucov s dostiskami za studena cca +15%
2. Adhezia za horuca cca +30%
3. Zatial ziadne vednutie ani pri ostrej jazde (na jar uvidime este ako obstoja na ringu)
4. z vyssie uvedeneho vyplyva ze netreba tak tlacit na brzdovy pedal pre dosiahnutie rovnakeho ucinku
5. Na predku je o nieco vyssia brzdova sila pri nie plnom brzdeni. Citit to trosku na rozlozeni vah avsak nieje to nic hrozne.
6. Pri ostrej brzde trochu pocut vzorku opilujucu dosticky. Kazdopadne je to pekny zvu ktory som si oblubil. Pri nornalnom brzdeni v premavke su kotuce uplne tiche jak oem.

Prekvapenim pre mna bolo ze dosticky ktore by mali zniest podla vyrobcu teploty do 900 stupnov a maju v sebe keramiku a aramid za studena naozaj brzdia lepsie ako oem. Bal som sa toho trochu lebo cim vyssie teploty brzdy znesu tym viac potrebuju zahriat na lepsiu adheziu ale tlu tychto plati ze brzdia lepsie ako oem a zvysujucou teplotou este pridaju na ucinku.

Brzdna draha logicky rovnaka kedze aj OEM brzdy mali dost sily dostat auto do deceleracie so zapnutym ABS kazdopadne citlivost, davkovanie, vlastnosti za horuca a citatelnost je vyrazne lepsia.

Dufam ze som niekomu pomohol kto vaha. Urcite sa oplati za 300e za tento upgrade :))) Posuniem kontakt ak niekto bude chciet :)))
MisoWRC1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 3. 2018 11:16

MisoWRC1 píše:1. Adhezia kotucov s dostiskami za studena cca +15%
2. Adhezia za horuca cca +30%


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Odhad: +-0,007%
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 4. 3. 2018 21:06

Hezký kombíčko. :-)
Na ring bych se vůbec nebál jít do modrejch EBC. (fungujou i studený bezpečně) Ale chápu, že na silnici je to slabší kvůli homologaci.

-- 4. 3. 2018 21:07 --

Žlutý jsem odvadnul v Mostě. Ale to jsem měl sériovou velikost brzd na tříkolku vhodnou.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků