Nazdar. Takze brzdy maju okolo 800km a skusenosti su nasledovne. Kupoval som EBC turbo grooved + EBC yellowstuff.
1. Adhezia kotucov s dostiskami za studena cca +15%
2. Adhezia za horuca cca +30%
3. Zatial ziadne vednutie ani pri ostrej jazde (na jar uvidime este ako obstoja na ringu)
4. z vyssie uvedeneho vyplyva ze netreba tak tlacit na brzdovy pedal pre dosiahnutie rovnakeho ucinku
5. Na predku je o nieco vyssia brzdova sila pri nie plnom brzdeni. Citit to trosku na rozlozeni vah avsak nieje to nic hrozne.
6. Pri ostrej brzde trochu pocut vzorku opilujucu dosticky. Kazdopadne je to pekny zvu ktory som si oblubil. Pri nornalnom brzdeni v premavke su kotuce uplne tiche jak oem.
Prekvapenim pre mna bolo ze dosticky ktore by mali zniest podla vyrobcu teploty do 900 stupnov a maju v sebe keramiku a aramid za studena naozaj brzdia lepsie ako oem. Bal som sa toho trochu lebo cim vyssie teploty brzdy znesu tym viac potrebuju zahriat na lepsiu adheziu ale tlu tychto plati ze brzdia lepsie ako oem a zvysujucou teplotou este pridaju na ucinku.
Brzdna draha logicky rovnaka kedze aj OEM brzdy mali dost sily dostat auto do deceleracie so zapnutym ABS kazdopadne citlivost, davkovanie, vlastnosti za horuca a citatelnost je vyrazne lepsia.
Dufam ze som niekomu pomohol kto vaha. Urcite sa oplati za 300e za tento upgrade
) Posuniem kontakt ak niekto bude chciet
)