Nazdar chlapi. Tak sa ozyvam zas po nejakom case. Nikdy nepisem malo lebo forum povazujem skor za zdielanie skusenosti ako chat. Odjazdil som s SSS uz dost kilonetrov aj Slovakiaring a zistil som nasledovne:
1 - brzdy okruh prezili, ucinnost dobra nezaznamenal som vyraznejsi pokles ucinku. Neprijemne ma prekvapilo vsak to ze pri vyssej teplote kotucov zacinali triast. Pravdepodobne sa trochu zvlnili roztaznostou materialu. Ked to vychladlo v boxoch a siel som zas bolo to OK az kym som ich zase nezohrial (neprehrial?). Cize ucinnost bez problemov ale ten material neviem.neviem. tusom to ma disky z SX4? Nemate na tom.niekto lepsie brzdy alebo kde hladat?
2 - podvozok na okruhu perfektny. Nemam co vytknut. Len naozaj trochu tuhsie riadenie a tazssi posipnovac by nebol na skodu.
3 - motor. Bez pripomienok. Stale ide
Reakcie super. chladenie to ustalo. Vykon na rovinkach nad 150km/h slabne ale vsetci vieme ze to je technicke auto a nie auto na priamku.
4 - prevodovka no comment. Perfektna. Super sa radi aj v otackach.
5 - elektronicky medziplyn ktory ma tak.vytaca neskutocne kupodivu na okruhu az tak neobtazoval. Ked clovek brzdi zo 7000 tak sa az tolko mebije s brzdami. Vadi to skor pri striedani stylu jazdy na normalnej ceste. Ked ide clovek cisto toca style tak je to celkom ok. Otazne je vsak ze kolko ludi s tym jazdi tak ako sa jazdi na ringu. Nikto...
Celkovo som inac dosiel.na fakt ze elektronicky medziplyn je tam z dovodu pretacavosti auta. Motor ma totiz taky brzdny ucinok bez plynu ze by to ten kratky razvor otocilo hned do pretacavosti. To je aj vysvetlenie preco taha auto dopredu ak je to zapnute a pusteny plyn. Japoncom.by nerobilo problem to naprogramovat tak aby to autom.nehybalo. ono ke to tak.schvalne...
Kedze som.zjazdil pneu tak sa este raz pytam ci je tu niekto s 205/45/17 na origo diskoch?. Ozaj mate na tom niekto sportove sanie? Urobi to nieco so zvukom/spotrebou/vykonom?