Suzuki Swift Sport 2011 1.6 100kW

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod -Vojtěch- 27. 8. 2016 17:27

CapsLock píše:Do HK to mám asi 50 km. Ale kupoval bych to asi tam, je tam nejbližší suzuki od mého bydliska.. Ale díky za nabídku

PLEASE pro všechny swifťáky: Je to věc, kvůli které by jste si to auto znova nekoupili?


Rozhodně bych koupil znova :) S těma otáčkami mi to nepřijde až tak hrozný, ale souhlasím že někdy to je otravný a taky jsem zažil kdy jsem zastavil a otáčky pomalu padaly, to si pak člověk fakt připadá jak idiot.

Za mě jinak SSS můžu doporučit :)
-Vojtěch-
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vočko Szyslak 29. 8. 2016 19:44

Tak jsem nakonec vyměknul a koupil místo 1.6, tenhle konkrétní kousek:
http://suzuki.autobond.cz/auto/suzuki-swift-12-glac-se-my16-3/

Ještě ho nestihli stáhnout z webu. Dokonce se slevou 5k, že je poslední. Opravdu slušná výbava na prcka. Okna v elektrice vzadu nemáme ani u auta 2x dražšího, ale to má zase kufr.
Vočko Szyslak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 29. 8. 2016 19:52

pěkný :) on i s tímhle motorem bude pěkně lítat a bavit tě
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vočko Szyslak 29. 8. 2016 19:59

Projel jsem si ho (referenční) a moc nelítá. Musíš ho hnát do otáček, aby trochu fungoval. Ale bavil mě. Většinově s ním bude stejně jezdit žena. A průměrná spotřeba 5.8 vypadala dobře s klimou. Asi bych s tím měl jít do jinýho vlákna.
Vočko Szyslak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod koenzym.q10 29. 8. 2016 20:36

On se ještě rozlítá. Poměr cena/výkon je u téhle "speciální" série výbornej. A málokteré supermini v téhle cenové relaci nabídne srovnatelnej výkon, na dvanáctikilo to dle mě jede velmi dobře. Navíc ti budou padat otáčky, takže se nestaneš předmětem hejtu, cos to koupils za *****... :-)
koenzym.q10
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Vočko Szyslak 29. 8. 2016 20:53

Projel jsem jen předváděčku. Ten "můj" bude zítra, nebo pozítří, než banka převede prachy. To se ví, že ho zajedu do svižna.
Vočko Szyslak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 29. 8. 2016 20:57

Vočko Szyslak píše:Tak jsem nakonec vyměknul a koupil místo 1.6, tenhle konkrétní kousek:
http://suzuki.autobond.cz/auto/suzuki-swift-12-glac-se-my16-3/

Ještě ho nestihli stáhnout z webu. Dokonce se slevou 5k, že je poslední. Opravdu slušná výbava na prcka. Okna v elektrice vzadu nemáme ani u auta 2x dražšího, ale to má zase kufr.

S tím se asi bude dát žít, výkon na 1.2i v poho a ta výbava skutečně dost obsáhlá.
Mondeo MK4 1.6eb, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p:Mondeo MK3 fl 2.0i Viva, Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 29. 8. 2016 20:59

Je to za cenu trošku vybavenýho Sandera v plynu...takže je jasný, po čem normální člověk sáhne :-)
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod MisoWRC1 31. 8. 2016 18:40

Ahojte,

bol som na strednom slovensku trošku pritlačiť plynovy pedal tak som tu nebol. Rad by som sa vyjadril k debate čo tu vznikla.

Golf 7:
Podvozkovo super. Vzadu torzna priečka u 1,6TDI napriek tomu velmi slušny podvozok. Dlha prevodovka čo sposobuje tažkopadne reakcie. Všeobecne velmi slusne auto a spotreba jak elektromobil. Mal som čest skusiť aj G7 s R-packetom 1,4TSI (122ps). Ten ma uz nezavisle zavesenie a podvozkovo je naozaj veľmi velmi dobrý.

Ci by som si kupil SSS znovu:
Za tu cenu proste človek spolahlivejšie, zabavnejšie, lepšie vybavené, charakternejšie a všeobecne lepšie auto nenájde (na svoj účel samozrejme). Som však natoľko neprijemne prekvapeny tym chovanim sa ECU, ze naozaj som na vazkach co teraz. Za tie peniaze nič lepšie človek ale nenájde. ClioRS este ale to ma zas interier jak multipla, jak keby tam frantíci nahadzali tie prvky z 5tich metrov a zaliali to silikonom. Taktiež je pravdou ze na SSS je to jediná vec co ma serie, ostatné veci sú detaily ktoré sa dajú akceptovať. Na posed jak na hajzli som si zvykol, hoci byť nižššie by znamenalo lepšie tažisko a preciznejsie vnimanie chovania sa auta, na druhu stranu vyšši posed je lepsi pre nastupovanie a na prehlad na ceste a vspriamenejšia poloha sedenia je pri dlhej ceste zdravšia pre kríže. Krabicoidna karoseria a kolme predne okno jak na hummeri hoci neprispeje aerodinamike - dá sa zvyknúť. Posilnovač nastaveny na 200% účinok si dam asi odpojiť ale tiez sa da zvyknúť na ľahkosť (poteší na parkovisku, zamrzí na vlhkej vozovke kde človek vnima nedotačavost aj cez odpor na volante a ked je volant príliž preposilovaný prichádza čiastočne o tento vnem). Opierka sa dá dorobiť cize to neberem ako vytku. Na kratky razvor a kratku prednu kapotu si tiez clovek časom zvykne. A ten divny rezim ECU bude **** len cloveka ako som ja alebo moucha alebo spr025 atd..., kto naozaj vnima to auto (alebo akékolvek auto) naplno. Ked to niekto nezaregistruje ani na okruhu tak jednoducho clovek nevníma auto naplno... co samozrejmie nie je výčitka, ale uhol pohladu. Ak niekto uvazuje o kúpe mal by sa zamysliet či dokáze auto vnímať naplno lebo ako nie tak to ani nespozoruje (tak ako servisáci, a pseudočipéry na slovensku, ktorym sa to neda ani vysvetliť čo po nich chcem ked im poviem ze chcem premapovať ECU s tymto divnym fenomenom) Inač auto interier exterier podvozok naklady na udrzbu spolahlivosť dokonca relativne aj spotreba super. Viac asi do sukromnej spravy aby ma tu zas nezabili ze píšem slohy a recenzie :D

Ci je to znesitelné:
Pre 95% majitelov SSS je to dokonca nepozorovatelné (príspevky vsetkých poukazuju na fakt ze niekto ani nevie ze jeho ECU robí tieto psie kusy). Pre tých, čo majú naozaj cit tak by p*covali na okruhu jak ja. Niekto kto netuší čo je brzda ľavou nohou, čo sú medziplyny pri brzdení a podradovaní a sekundy kedy človek stláča 3 pedály naraz aby sa presne trafil rychlostami a motorom pri brzdeni do otačkoveho spektra sa nemusí bát ze by mu vyraznejšie vadilo nepadanie otáčok. Na druhu stranu ked s tym idem pilu nepretržite (rozumej 3 minúty a viac), clovek si zvykne ze musi proste tu brzdu pri podradovani tlačiť viac (mne to vadí, niekomu nie). Divne je len inverzne chovanie pri brzdach kedy naozaj stlačenim spojky a vysadenia motora pri deceleracii auto začne lepšie brzdiť pri rovnao stlačenom pedale a podradenim na nizssiu rychlost musi clovek opätovne viac pritlačiť brzdu (teda vacssinou je to naopak samozrejme, ze ked podradim a pustim spojku tak brzdu uvolnim lebo dostanem brzdny učinok motora a ked chcem brzdit konštantne, uvolnenim spojky a čiastočne brzdy prenecham čast odporu motoru. Neberte ma vsak az tak vazne, ja do toho moc vidim nechcem niekomu pokazit naladu. To auto je super... a asi by som si ho fakt kupil zas, nuz ale toto je vec ktorá mna osobne serie kazdy den. (kto nerozumie tomuto odseku tak ho to **** nebude :D :D )

btw pozdravujem tymto všetkych ktorí píšu recenzie (akože oficiálne) na autá. Okrem jedneho servru toto divne chovanie nikto nespomenul nehovoriac o tom ake sračky dokazu napisať o spotrebe (odčitanie z palubaku a ani im to nieje divné) Nechapem, ked je niekto nemehlo v autach a pise recenzie ze sa po čase nenaučí to robiť lepšie a tie auta viac vnímat. Toto mala byť prva vec čo si všimnem ked to auto cítim a nie písat o tom ze kufor ma vysoku nakladaciu hranu... :-!

Či sa to dá odstrániť:
Dá, ale na SVK sú tak dementní "akožetuneri" že nielenze to asi nevedia ale je problém im to aj vysetliť. Všetci by len ťahali mapy na zvyšenie vykonu čo stiahli z netu ale nevedia čo robia. Riešim to momentálne s MMracingom ale popravde mi aj trochu lepí ci mi neodpália ECU, lebo sa bojim, ze to nebude vecou VYPNUT/ZAPNUT ale vecou skutočne nastavovania vstrekovacich map pre rôzne jazdne styli rychlosti atd, takze si myslim, ze prestavovanie ECU moze trvat hodiny a dni testovania... cim sa to moze predraziť (neviem, len uvazujem). Písal som este do japonska nech sa ku tomu vyjadria ze čo je skutočnym dôvodom tohoto chovania (snad nie test airbagov :D) tak snad do roka odpísu :D Co sa tyka ceny predpokladam prinajlepsom 250€ ale realne hornu hranicu netuším...

Sry mozno za gramatiku pisem na telefone :) a prikladam foto z "testovania" Dúfam ze som nikoho neurazil alebo nepodcenil. Kludne sa pytajte :) mám to auto rad a zatilal som s vyhradou s nim spokojny :)

:-)

EDIT
keby ste chceli rozpisat pozitiva bolo by to v kratkosti tiez na A4 len aby ma admin nezabil posetrim si to :mrgreen:
Přílohy
20160825_174932.jpg
20160825_174950.jpg
Naposledy upravil MisoWRC1 dne 31. 8. 2016 20:26, celkově upraveno 2
MisoWRC1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MisoWRC1 31. 8. 2016 19:50

capslock:

Ak vnímaš auto na 100% a nie ako niekto kto si to nevsimne dokonca ani na okruhu (zase to myslim v dobrom), tak je mozné ze ti to vadiť bude. Kazdopadne zas neprecenuj svoje vnimanie aby si kvoli tomu neurobil zle rozhodnutie. SSS je super auto, bola by skoda nevyuzit sancu naposledy kupit atmosferu :) Kazdopadne moucha ma pravdu a zajazdi si s tým. To auto ma kopu výhod ktoré inde za taku cenu nenájdes, bola by skoda sa rozhodovat na subjektivnom nazore. Tie 4000 rpm na mieste to nerobi niekedy ale z rychlej jazdy a vysokych otačok na nulu so stlačenou spojkov - vzdy. Zvykol som si ale proste pri plnych brzdach tam nechat zaradenu 2 aby mi to stlačilo otačky motora na 1500 a az potom stlačiť spojku aby som nebol za debila čo mu "vrči auto na mieste" a pritom v nom uz nesedim :D


Vojtech:
Ano nove SSS ma byť v 2017. Bude ale s turbom a 1,4

dinoo3
Po vyjadreniach Mouchu a Misa ludia teraz vnimaju sss ako nepouzitelne , komedia. 95% majitelov aj tak na suchu nebajde limit auta ale kazdy je pripraveny zavodit. Mali by sa nechat previezt, to auto je uplne vpoho.
- absolutny suhlas.!

salam01
Ano klady urcite predčia zapory, tym ze som sofer ktoremu ale zalezi na cite, dost vyrazne vnimam tento fenomen, cize subjektivne to je pre mna vacssie minus ako pre inych.

dinoo3
Farba, ja by som bral bielu :D

one-z
pri radeni hore je vsetko OK, nema to prečo vadiť ked radis a hned ides plny plyn, skor je problem ked zaradis hore bez plynu lebo sa chces ukludnit vtedy nepadajuce otacky cuknu autom dopredu

spr25
LIKE
A mne radenie ide super. Paci sa mi cvakanie paky aj presnosť. Kazdopadne medzyplyny v tom divnom mode sa davat nedaju moc lebo to istym sposobom medziplyn nahradza (co ma tiez stve lebo si ho nemozem davat sam)

dinoo3
Zvolávačka? Vies blizssie info?

MisoWRC1 (pisem sam sebe)
Pozitiva do dalsej spravy môzem rozpisat ,lebo tych je nepochybne viac ;) takze tak :D
MisoWRC1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 31. 8. 2016 20:18

MisoWRC1 píše:Paci sa mi cvakanie paky aj presnosť.

+1
Kdo se bojí, sere v síni.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod koenzym.q10 31. 8. 2016 21:19

:D

Za mě tl;dr.

Btw. nějak nechápu, proč pořád považuješ za jediného konkurenta Clio RS, které stojí v základu o dvě kila víc a za takový obnos už je k dostání naprosto jakýkoli superminihotheč.
koenzym.q10
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod dinoo3 31. 8. 2016 22:02

Miso, viem iba to z SK fora, ze niektore kusy r.2015 aj obycajné verzie aj sporty. Neviem presne podla coho urcuju, ktore su problematicke.
dinoo3
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MisoWRC1 31. 8. 2016 23:23

koenzym.q10 píše::D

Za mě tl;dr.

Btw. nějak nechápu, proč pořád považuješ za jediného konkurenta Clio RS, které stojí v základu o dvě kila víc a za takový obnos už je k dostání naprosto jakýkoli superminihotheč.


Asi sme sa nepochopili alebo som sa neuplne vyjadril. Ja clio RS nepovazujem za konkurenta. To rozhodne nie... samozrejme cliu RS konkurent moze byt tak Golf GTI, Type R atd... Ja som to spominal kvoli tomu ze pri mojom rozpočte sa ako tak v dobe kupy mojho SSS zmestilo do mojich kriterii (kilometrmai, vekom, technickymi parametrami ako atmosfera, nepriamy vstrek atd...). Vtedy bola situacia taka ze po zvazeni kriterii mi vychadzalo bud kupit novsieho SSS alebo 2012/3 Clio RS, ale SSS je rozhodne nizssia trieda samozrejme a konkurovat si nemôzu :-) tej dobe som mal sancu mat SSS so 17000km 2014 alebo ClioRS 2012 so 130000 za podobnu cenu. Rozhodol fakt ze som chcel auto aj spolahlive z hladiska veku a menej naročne na udrzbu a v zaruke, tak som siel do radsej nizssej triedy ale novsej so zarukou. Takze sa ospravedlnujem ak to niekto pochopil tak ze je to konkurencia ^^ A co znamena tl:dr? Sry ale niektore skratky mi ešte nejdú... :mrgreen:
MisoWRC1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 1. 9. 2016 02:51

Jako konkurence je Fabia 1.2TSi :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků