Ahojte,
bol som na strednom slovensku trošku pritlačiť plynovy pedal tak som tu nebol. Rad by som sa vyjadril k debate čo tu vznikla.
Golf 7:
Podvozkovo super. Vzadu torzna priečka u 1,6TDI napriek tomu velmi slušny podvozok. Dlha prevodovka čo sposobuje tažkopadne reakcie. Všeobecne velmi slusne auto a spotreba jak elektromobil. Mal som čest skusiť aj G7 s R-packetom 1,4TSI (122ps). Ten ma uz nezavisle zavesenie a podvozkovo je naozaj veľmi velmi dobrý.
Ci by som si kupil SSS znovu:
Za tu cenu proste človek spolahlivejšie, zabavnejšie, lepšie vybavené, charakternejšie a všeobecne lepšie auto nenájde (na svoj účel samozrejme). Som však natoľko neprijemne prekvapeny tym chovanim sa ECU, ze naozaj som na vazkach co teraz. Za tie peniaze nič lepšie človek ale nenájde. ClioRS este ale to ma zas interier jak multipla, jak keby tam frantíci nahadzali tie prvky z 5tich metrov a zaliali to silikonom. Taktiež je pravdou ze na SSS je to jediná vec co ma serie, ostatné veci sú detaily ktoré sa dajú akceptovať. Na posed jak na hajzli som si zvykol, hoci byť nižššie by znamenalo lepšie tažisko a preciznejsie vnimanie chovania sa auta, na druhu stranu vyšši posed je lepsi pre nastupovanie a na prehlad na ceste a vspriamenejšia poloha sedenia je pri dlhej ceste zdravšia pre kríže. Krabicoidna karoseria a kolme predne okno jak na hummeri hoci neprispeje aerodinamike - dá sa zvyknúť. Posilnovač nastaveny na 200% účinok si dam asi odpojiť ale tiez sa da zvyknúť na ľahkosť (poteší na parkovisku, zamrzí na vlhkej vozovke kde človek vnima nedotačavost aj cez odpor na volante a ked je volant príliž preposilovaný prichádza čiastočne o tento vnem). Opierka sa dá dorobiť cize to neberem ako vytku. Na kratky razvor a kratku prednu kapotu si tiez clovek časom zvykne. A ten divny rezim ECU bude **** len cloveka ako som ja alebo moucha alebo spr025 atd..., kto naozaj vnima to auto (alebo akékolvek auto) naplno. Ked to niekto nezaregistruje ani na okruhu tak jednoducho clovek nevníma auto naplno... co samozrejmie nie je výčitka, ale uhol pohladu. Ak niekto uvazuje o kúpe mal by sa zamysliet či dokáze auto vnímať naplno lebo ako nie tak to ani nespozoruje (tak ako servisáci, a pseudočipéry na slovensku, ktorym sa to neda ani vysvetliť čo po nich chcem ked im poviem ze chcem premapovať ECU s tymto divnym fenomenom) Inač auto interier exterier podvozok naklady na udrzbu spolahlivosť dokonca relativne aj spotreba super. Viac asi do sukromnej spravy aby ma tu zas nezabili ze píšem slohy a recenzie
Ci je to znesitelné:
Pre 95% majitelov SSS je to dokonca nepozorovatelné (príspevky vsetkých poukazuju na fakt ze niekto ani nevie ze jeho ECU robí tieto psie kusy). Pre tých, čo majú naozaj cit tak by p*covali na okruhu jak ja. Niekto kto netuší čo je brzda ľavou nohou, čo sú medziplyny pri brzdení a podradovaní a sekundy kedy človek stláča 3 pedály naraz aby sa presne trafil rychlostami a motorom pri brzdeni do otačkoveho spektra sa nemusí bát ze by mu vyraznejšie vadilo nepadanie otáčok. Na druhu stranu ked s tym idem pilu nepretržite (rozumej 3 minúty a viac), clovek si zvykne ze musi proste tu brzdu pri podradovani tlačiť viac (mne to vadí, niekomu nie). Divne je len inverzne chovanie pri brzdach kedy naozaj stlačenim spojky a vysadenia motora pri deceleracii auto začne lepšie brzdiť pri rovnao stlačenom pedale a podradenim na nizssiu rychlost musi clovek opätovne viac pritlačiť brzdu (teda vacssinou je to naopak samozrejme, ze ked podradim a pustim spojku tak brzdu uvolnim lebo dostanem brzdny učinok motora a ked chcem brzdit konštantne, uvolnenim spojky a čiastočne brzdy prenecham čast odporu motoru. Neberte ma vsak az tak vazne, ja do toho moc vidim nechcem niekomu pokazit naladu. To auto je super... a asi by som si ho fakt kupil zas, nuz ale toto je vec ktorá mna osobne serie kazdy den. (kto nerozumie tomuto odseku tak ho to **** nebude
)
btw pozdravujem tymto všetkych ktorí píšu recenzie (akože oficiálne) na autá. Okrem jedneho servru toto divne chovanie nikto nespomenul nehovoriac o tom ake sračky dokazu napisať o spotrebe (odčitanie z palubaku a ani im to nieje divné) Nechapem, ked je niekto nemehlo v autach a pise recenzie ze sa po čase nenaučí to robiť lepšie a tie auta viac vnímat. Toto mala byť prva vec čo si všimnem ked to auto cítim a nie písat o tom ze kufor ma vysoku nakladaciu hranu...
Či sa to dá odstrániť:
Dá, ale na SVK sú tak dementní "akožetuneri" že nielenze to asi nevedia ale je problém im to aj vysetliť. Všetci by len ťahali mapy na zvyšenie vykonu čo stiahli z netu ale nevedia čo robia. Riešim to momentálne s MMracingom ale popravde mi aj trochu lepí ci mi neodpália ECU, lebo sa bojim, ze to nebude vecou VYPNUT/ZAPNUT ale vecou skutočne nastavovania vstrekovacich map pre rôzne jazdne styli rychlosti atd, takze si myslim, ze prestavovanie ECU moze trvat hodiny a dni testovania... cim sa to moze predraziť (neviem, len uvazujem). Písal som este do japonska nech sa ku tomu vyjadria ze čo je skutočnym dôvodom tohoto chovania (snad nie test airbagov
) tak snad do roka odpísu
Co sa tyka ceny predpokladam prinajlepsom 250€ ale realne hornu hranicu netuším...
Sry mozno za gramatiku pisem na telefone
a prikladam foto z "testovania" Dúfam ze som nikoho neurazil alebo nepodcenil. Kludne sa pytajte
mám to auto rad a zatilal som s vyhradou s nim spokojny
EDIT
keby ste chceli rozpisat pozitiva bolo by to v kratkosti tiez na A4 len aby ma admin nezabil posetrim si to