I30N Cena CZ 699 tkč -ceník

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 10. 2017 15:41

řízení snad k řidičskému autu patří, ne?

ad speleo: nějak jsem si nevšiml, že by mazda měla problém s praktičností, náklady na údržbu nebo spotřebou ... jen za tu cenu "od 350 tisíc" se koupit nedá, no :)
2017 Škoda Kodiaq 1.4 TSI DSG Style
2014 Mazda 3 G165 Revolution
2003 Alfa Romeo 147 GTA
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 13. 10. 2017 15:47

Jasně, ale zaklad je podvozek, ktery už podle všeho neni nějaky uhoupanějši neumětel.Možna to řizeni nefunguje nějak špatně, to by chtělo osobně vyzkoušet nebo od někoho podrobněni popsat v čem to neni ono.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 13. 10. 2017 15:51

Jenže to řízení posílá všechno do kopru.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 13. 10. 2017 15:54

Tak to asi pan od bmw byl zrovna v nemocenskem stavu. :D
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 13. 10. 2017 16:56

miromen4 píše:No zatim jsou na i30 dost pozitivni nazory na jeji podvozek ať už subjektivni tak objektivni, takže o nějakych urovnich to zřejmě nebude a vubec bych ji nepodceňoval. Spiš jsou připominky na řizeni.


Jo to je možné, co vím tak Hyundai se hodně zaměřil na kvalitní podvozek, tlumení, rázy do kastle atd, chtějí na tom stavět dlouhodobě.
Ano to řízení sem četl také, nakonec 1,8T to potvrdil. Takže "řidičské" auto tak jak někteří vyžadují nebude.Ona je otázka jak to vlastně naladit pro většinovou populaci a pak řešit s novinaři co je "benchmark", protože co je nejlepší pro jednoho, nemusí vyhovovat dalším 8.
Demokracie byla odsouzena k zániku v okamžiku, kdy politici zjistili, že mohou uplatit voliče jeho vlastními penězi a kdyby volby měli něco změnit, dávno by je zakázaly.
T.E.CH
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 13. 10. 2017 17:07

No pravě, zatim co byly srovnavaky tak zde se pravě i mazda 3 musela sklonit a navic i ve schopnostech se ten podvozek ukazuje v tom nejlepšim. Ale jestli je to s tim řizenim tak špatne, tak je to docela škoda.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 10. 2017 17:13

dokud nezkusím sám, tak neuvěřím, že ta korejská ***** něco umí ... testy nových aut většinou vychází tak, jak potřebuje zadavatel

edit: myslím opět std. verzi ... pokud někdo porovnával N a mazdu, tak nevim, co tím chtěl říct
Naposledy upravil Arnie J dne 13. 10. 2017 17:14, celkově upraveno 1
2017 Škoda Kodiaq 1.4 TSI DSG Style
2014 Mazda 3 G165 Revolution
2003 Alfa Romeo 147 GTA
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PaulZ 13. 10. 2017 17:14

Tok ono je otázka kolik lidí vlastně tzv. řidičské auto chce a potřebuje. A hlavně kolik s běžných řidičů ho nějakým způsobem využije. Samozřejmě v diskuzích je každý silnic král, jenomže ve skutečnosti jediné co od auta potřebuje a využije je zrychlení, brzdy a jak zatáčí...a kolik žere..
308 SW 1.6 e HDI 84 kw Active+ 2013
Fabie combi Creation 1.2 47 2003
PaulZ
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 13. 10. 2017 17:16

já hlavně potřebuju, aby mě to 100% poslouchalo
2017 Škoda Kodiaq 1.4 TSI DSG Style
2014 Mazda 3 G165 Revolution
2003 Alfa Romeo 147 GTA
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 13. 10. 2017 17:19

Jenze ta auta jsou inteligentni. Jak jim do toho keca debil tak jim to nejde
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 13. 10. 2017 17:26

Arnie J píše:dokud nezkusím sám, tak neuvěřím, že ta korejská ***** něco umí ... testy nových aut většinou vychází tak, jak potřebuje zadavatel

edit: myslím opět std. verzi ... pokud někdo porovnával N a mazdu, tak nevim, co tím chtěl říct


Jo na tom něco je a hlavně to plati o těch samostatnych testech, chleba se lame pravě při přimem srovnani. Každopadně zatim šlo o běžne verze.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 13. 10. 2017 17:42

Ono je taky treba brat v potaz kdo to testuje a jak je uprimny apod. pulka redaktoru jsou vazne lopaty. Druha pulka je stejna jako prvni.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 13. 10. 2017 17:47

PaulZ píše:Tok ono je otázka kolik lidí vlastně tzv. řidičské auto chce a potřebuje. A hlavně kolik s běžných řidičů ho nějakým způsobem využije. Samozřejmě v diskuzích je každý silnic král, jenomže ve skutečnosti jediné co od auta potřebuje a využije je zrychlení, brzdy a jak zatáčí...a kolik žere..

Ano, jak zatáčí.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 13. 10. 2017 18:13

Zataci vsechny dobre na to co 99,999999% ridicu potrebuje nebo si mysli ze potrebuje.
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 13. 10. 2017 18:16

Přesně tak. Natočíš volant doleva, ono to zatáčí doleva, když naopak točíš volantem doprava, zatáčí to doprava. Co víc si přát...? :D
Pierr3
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: goes a 3 návštevníků