I30 2017 Combi - ceník

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonym 25. 5. 2017 21:51

To dík teda :D
anonym

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 25. 5. 2017 21:52

DrumSession píše:No třeba pro mě má H vcelku velmi negativní podtext vzhledem k agresivnímu, arogantnímu a na tuzemskou automobilku Š útočném přístupu. Další silný problém pro mě je, jak se značka zachovala k tuzemským dealerům - MBA "přes mrtvoly". U žádné jiné značky (ani u poruchových italských křapíků) nemám tak negativní přístup jako k H, ani KIA mi nevadí ačkoliv je z Koreje a vyrábí se na SK. To nemá nic společného s kvalitou aut, ale jak vnímám značku resp. jak se "zapsala". Prodejní čísla H asi nebudou v Evropě mířit přes 20% trhu, ale mediálně to je tak podáváno a "vypadá to", že žádné jiné značky (Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, KIA, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Toyota, VW, Volvo aj.) se snad ani neprodávají. Radši bych pořídil Dacii, která si na nic nehraje, než mediálně "vystajlovaný" H-áčko. Beru to tak, že třeba v Audi jezdí obvykle mladí, blbí, agresivní řidiči a v H jezdí řidiči, co hledí jen na cenu a "prodali by vlastního tátu".

Naprosto výstižně napsáno. Hyundai sebe samo v českých podmínkách prezentuje tak, že je člověku jako značka vysloveně odporné, jakkoli ta auta nejsou špatná.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 25. 5. 2017 22:16

DrumSession píše:
Pierr3 píše: Pokud člověku nevadí ta začka, službu to asi odvede.

No třeba pro mě má H vcelku velmi negativní podtext vzhledem k agresivnímu, arogantnímu a na tuzemskou automobilku Š útočném přístupu. Další silný problém pro mě je, jak se značka zachovala k tuzemským dealerům - MBA "přes mrtvoly". U žádné jiné značky (ani u poruchových italských křapíků) nemám tak negativní přístup jako k H, ani KIA mi nevadí ačkoliv je z Koreje a vyrábí se na SK. To nemá nic společného s kvalitou aut, ale jak vnímám značku resp. jak se "zapsala". Prodejní čísla H asi nebudou v Evropě mířit přes 20% trhu, ale mediálně to je tak podáváno a "vypadá to", že žádné jiné značky (Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, KIA, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Toyota, VW, Volvo aj.) se snad ani neprodávají. Radši bych pořídil Dacii, která si na nic nehraje, než mediálně "vystajlovaný" H-áčko. Beru to tak, že třeba v Audi jezdí obvykle mladí, blbí, agresivní řidiči a v H jezdí řidiči, co hledí jen na cenu a "prodali by vlastního tátu".


Tak to si dej patentovat a běž do politiky.Hlavně tu poslední větu.....jako náš premier Sobotka, ten kydá dost podobně. :mrgreen:

-- 25. 5. 2017 23:20 --

goes píše:Zajimave ze kia a hyundai maji stejne motory ale naprosto rozdilnou spolehlivost.

Jinak mas nejaky jiny zdroj ktery by tuto zmanipulovanou statistiku podporil?



KIA a Hyundai sice mají stejné motory, ale různé dodavatele komponent do motorů.

-- 25. 5. 2017 23:34 --

SerifJohn píše:Tak to mi ale rekni, proc Kia a Hyundai jsou vpredu a Skoda s VW na chvostu.


Je to motor od motoru a typ od typu.Nelze to brát plošně.Když se něco VW nepovede, není možné to svalovat na celou produkci.Je pravda že nějakém problémky s motory jsou, ale není to tak hrozné, jak se o tom píše.To by to bylo v ojetinách neprodejné, což se neděje.Některé věci se jim fakt nepovedly.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod SerifJohn 26. 5. 2017 12:32

Tady souhlas..

U tech interieru jsem to bral podle sebe - pocitove. Ale i v recenzich uz to pisou.
Viz tato - neni to teda porovnani i30 vs Okta, ale alespon toto jsem nasel na par kliku, tak to sem davam.

Nenápadná kvalita

Na stejných vlnách se nesou interiéry. V Kie nenajdete hranu, v Kodiaqu je zase hranaté téměř vše. Ani jeden z vozů neplýtvá místem, palubní desky jsou mělké a díky vhodně tvarovanému středovému tunelu nemusíte sedět příliš odsunuti. Poctivě zpracovaná kia nabízí měkčené plasty i ve spodní části palubní desky, koleno si tak lze příjemně opřít, a stejně tak jsou měkčené také výplně v zadních dveřích. Vpředu působí kia vzdušnějším dojmem, což je dáno větší vnitřní šířkou.

V případě Kodiaqu by se chtělo říci, že nabízí chytré využití vnitřního prostoru. Avšak ony dva centimetry, které na kiu v loktech ztrácí, jsou přesně tolik, o kolik je užší. Takže oba vozy hospodaří s prostorem stejně. Materiály vypadají vkusně a jsou dobře zpracované. Dekorativní panely na palubní desce ale vydávají po poklepání dutý zvuk a lepší materiál než plast pouze předstírají. Také rozsah měkčených plastů odpovídá neprémiovým vozům nižší střední třídy. Najdete je jen v horní části palubní desky a na předních výplních dveří.


A tady k i30.Proste je treba si nalit ciste vody a priznat si, ze Skoda je v kvalite alespon interieru uz za H/K. A to drive neplatilo.
V motorech to tak jeste obecne neni, ale korejci jsou velmi progresivni a lejou do toho dost penez, takze si myslim, ze je to jen otazka casu, kdy se budou delit o prvni pricky s temi nejlepsimi.

Peter Schreyer pár let kreslil sesterské kie, teď už šéfuje celému designu koncernu Hyundai-Kia. Ale důraz na detail prosadil i do interiéru nové třicítky, jejíž kokpit teď připomíná sesterský model cee’d hlavně precizní kvalitou zpracování. Uvnitř je útulno, plasty ve vyšších výbavách jsou měkčené a kombinované s kůží. I v těch nižších jsou bytelně upevněné, vše lícuje a nic nevrže - což není standardem ani u prémiových značek. Vnitřek “naložené” i30 proto připomíná spíše třeba malou audinu.
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 5. 2017 12:42

Ano mas pravdu a plne souhlasim.
anonymni

Odeslat příspěvekod SerifJohn 26. 5. 2017 12:50

To jsem necekal a jsem tu snad poprve zaskocen :hm

Jinak nerikam, ze Skoda ma nekvalitni interier - to urcite ne. Treba takova Mazda se ani nepriblizuje, ale proste je videt, ze korejec chytre pretahnul k sobe do fabrik chytre hlavy a auta se pomalu dostavaji na spici.
i30 me trosku zklamala designem, ale z interieru jsem nadsenej. Jako tohle v nizsi stredni dokazat - palec nahoru.
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod majkom 26. 5. 2017 13:50

No vidis a ja to mam presne naopak... design novej i30 je paradny krok dopredu, ale interier proti predchodcovi moc nevylepsili a pre mna je sklamanim...
majkom
Štamgast

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 5. 2017 14:12

SerifJohn píše:To jsem necekal a jsem tu snad poprve zaskocen :hm

Jinak nerikam, ze Skoda ma nekvalitni interier - to urcite ne. Treba takova Mazda se ani nepriblizuje, ale proste je videt, ze korejec chytre pretahnul k sobe do fabrik chytre hlavy a auta se pomalu dostavaji na spici.
i30 me trosku zklamala designem, ale z interieru jsem nadsenej. Jako tohle v nizsi stredni dokazat - palec nahoru.


Souhlasim. Ted prodavam auto a kupujeme i30 takze pak dam vedet
anonymni

Odeslat příspěvekod anonym 26. 5. 2017 14:18

:love:
anonym

Odeslat příspěvekod metyn 26. 5. 2017 14:20

kozino, kozino, kdy ty už konečně dostaneš rozum.... Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 5. 2017 14:27

Ja doufam ze mi moje blbost zustane
anonymni

Odeslat příspěvekod SerifJohn 26. 5. 2017 14:52

Hele kdyztak ti pujcim kousek sve blbosti, kdyby ti ta tva nezustala, abys tu byl opet kralem :mrgreen:

majkom: Tak to jsem si sedel v jine i30 :hm Ta pamet....
SerifJohn
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 5. 2017 15:46

Okok pisu si
anonymni

Odeslat příspěvekod Pierr3 26. 5. 2017 20:11

Pár dní jsem tu nebyl a koukám, že se ***** nějak rozjel. :D
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 26. 5. 2017 22:54

Tak se z toho nepos.... po pul roce :D
SerifJohn
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků