PaulZ píše:T.E.CH píše:PaulZ píše:To TECH: no hlavně jsem tvrdil, že škodovka je u nás nejdražší ve svých segmentech trhu a to je. Samozřejmě chápu, že pro to má své důvody a všechny nejsou jen zisk. Že marketing škodovky funguje výborně o tom vůbec nepochybuji. Koneckonců prodej Rapidu i Fábií u nás je toho důkazem. Lidé jsou ochotní dát víc peněz za Rapid než třeba za I30. Což je prostě úžasné.
Ale není vždy nejdražší, podívej se na ceny Hondy a našli by se i další. Seš jak kolovratek ale důkaz nikde.
Ty jseš jako kolovrátek, pokud je Honda Civic na západě od nás o dost dražší než oktávka a u nás je to nyní +- stejné..
Tak najdi další.....když to tvrdíš. Já jenom říkám že poměr ceny škody oproti ostatním automobilkám je u nás značně nevýhodný oproti zbylé EU. Dá se říct, že v takovém poměru by jinde byli škodovky o dost horší prodejné.
Jinak tady se každý může podívat za kolik je reálná cena oktávek v německu:
http://www.autohaus24.de/neuwagen-kaufe ... avia/kombi
Hele, jednou tady tvrdíš že tě štve že u nás je Škodovka ve všech segmentech nejdražší.Řešíme pouze ČR.Vyvráceno třeba Hondou. Ty začneš argumentovat že jinde v EU to je taky a pak je to tedy v pořádku. Co to s tím má společného když jsme v tomto bodě řešili jen ČR? A neuhýbej v tomto, tohle jsem řešili jen v CZ verzi ne EU.
To že v každé zemi může mít automobilka jinou cenovou politiku je jasné.Hyundai se u nás taky přeci prodává mnohem levněji než jinde a musí si hlídat reexporty.
Ano Honda je známá tím že je všude drahá, což ty kvituješ.Což kapku nechápu.Ale co už...
Pokaždé chceš měřit něco jiného, jen aby ti to vyšlo a nemusel si přiznat, že jsi se v jistých věcech mýlil.Hlávně v rámci ČR.
Už jen to že chceš po Škodovce aby všude držela cenovou lajnu dle toho jak prodává doma, v poměru jak je to jinde je zcela mimo mísu.Proč? Protože ceny určuje místní trh a oblíbenost dané značkym a možnost fleetu.
Ber taky v potaz že jim do toho kecá určitě i VW.Nemohou si cenově dělat co chtějí a byli by nesvépravní, kdyby prodávali levněji než musí.
Dle mého názoru, koncern jde cestou fleetu a ten musí mít výhodu, takže tam pro něj musí být prostor a díky vyšším cenám pro nefiremní zákazniky jim tento model funguje velice dobře.Pokud by někde dali značně nižší ceny a to i v ČR, znamenalo by to jediné, masivní reexporty a to nikdo nechce.Podívej se na Forda, kolik tady prodá a pak kolik vyveze.
Co by asi řekl Francouzký Paul, že ty jsi měl možnost koupit tady auto o 100 tkč levněji než on.
No možná by jsi mohl poděkovat škodovce....
-- 28. 7. 2017 09:51 --PaulZ píše:to MV_cz: ale já přece netvrdím že škoda dělá něco špatně. Jen nevidím vůbec žádný důvod proč by ji měl domácí zákazník nějak preferovat nebo milovat. Prostě se chová tržně a zákazník co zvolí u nás jinou značku se svým způsobem taky chová tržně. Hraní na city kdo je vlastně česká automobilka atd.atd. je jen pro hlupáky.
Proč by je měl podporovat....ono když dostaneš 25 % slevu, tak jseš spokojený.Samozřejmě fleet...a že ten odebere aut.