robbert píše:Já se na to dívám obecně. Pokud mi někdo změní podmínky na jiné, které se mi jako spotřebiteli nelíbí, tak mohu bezplatně odejít.
A pokud jde o business vztah, tak by to mělo být stejné. A to, že postupovali hromadně, by přece nemělo mít vliv, ne?
Smlouvu jim měnili ve stejnou chvíli...
Kazdy vztah by mel fungovat vyrobnane, at jeto B2B nebo B2C. Neznam pozadi smluv, co jim kdo umoznoval a neumoznoval, ale pokud s nekym spolupracujes a investujes do toho, ocekavas urcitou konzistenci toho vztahu, ne narazove zmen podminek, ktere mne zenou nakonec do minusu, natlak apod.
Ja osobne nepotrebuji kopu smluv, kdyz neco chci a to plati i v byznysu. Poradni ruky ma pro mne velkou vahu. Jsem zvykly, ze kdyz prijde partner s tim, ze z nejakeho duvodu potrebuje zmenu parametru vztahu, tak je to o domluve, ma to nejaky racio duvod a neni to z pozice natlaku apod.
Takze vzdy je to v rovine toho, co je legalni. Co umozni napr. vztah. A co pak udelas. Kdyz jsi *****, tak jsi *****.