Hyundai i30 2017

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 14. 10. 2017 11:16

Takže vlastně Dácie je lepší než Hyundai, protože je za stejné peníze lepší :D
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2017 11:18

Aštar_Šeran píše:A jsme zase u toho, nemám na to = je to horší.


V tom mas recht. Proste nekteri na to nemaji tak si hledaji argumenty pro svou volbu. Proste nereknou ze nemaji na to opravdu dobre tak vzali druhy sled. Pritom na tom nic neni. On i ten druhy sled neni zadna sracka ty rozdily nejsou jako kdysi.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2017 11:20

Mezi vozy Dacia a Hyundai je trochu větší rozdíl než mezi škoda a hyundai....ať už technikou, materiály atd.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonym 14. 10. 2017 11:20

Jj je to pravda, všude ve světě* je octavia jako levnější varianta pro ty, co nemají na golf
anonym

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2017 11:21

PaulZ píše:Za stejné peníze je prostě škoda horší. A dokud se peníze budou muset vydělávat tak jsou dost rozhodující.
Jinak většina lidí co si v budoucnu koupí I30 kombi 1.4T by měla i na O3 s motorem 1.0T, jen je otázka proč by to dělala...


Je to treba dobre videt u televizi. Ty meris auta pohledem velikosti uhlopricky. Proste za svoje penize moc koc moc. A resis ze jina tv je mensi ale stoji stejne ci dokonce vice. Takovou tv povazujes za horsi protoze resis jediny parametr. Pritom ta mensi ma lepsi obraz technologie a kde co. Jen nema tak velky displej.

To stejne je skoda vs frantici vs korejci apod. Ano v urcitem pohledu je ta i30 lepsi. Protoze v jednom z parametru dostanes vic. Jenze auto nedefinuje jediny parametr. Pokud se clovek spokoji s mene kvalitnim zpracovanim a materialy a vydri a bezpecnostia prostorem pak super muze mit auto s papirove lepsim motorem ktery ma ovsem vyslednou dynamiku na urovni slabsi skody.

-- 14. 10. 2017 12:22 --

PaulZ píše:Mezi vozy Dacia a Hyundai je trochu větší rozdíl než mezi škoda a hyundai....ať už technikou, materiály atd.


Dacie vyuziva jedno generacni zpozdeni vuci renaultu. Hyundai v podstate dvou generacni bo to co nasadili nyni do i39 maji jini dobrxch 10 let. Takze je dohnali novym modelem ke kinci zivotniho cyklu modelu konkurence.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonym 14. 10. 2017 11:30

Materiály a zpracováí jsou vidět nejlíp u dveří, to máš recht, tam se na škodofku nic nechytá, ani ta dáčka, a ta výdrž IGS se ti povedla
anonym

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2017 11:32

Ono neni problem zjistit tridu pouzivanych materialu jednotlivych automobilek. Takze si to muze kazdy sam nezavisle proverit a uvidi proc jedna karoserie stoji 100 a druha 120 atd
anonymni

Odeslat příspěvekod Moucha 14. 10. 2017 11:32

no zrovna ve zpracování interieru i30 vede nad oktou
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonym 14. 10. 2017 11:35

goes jen mlží protože když se rozhodoval jestli investovat do škodovky nebo hyundaie tak měla jeho žena milcence se škodovkou, takže výběr byl jasnej, přece by to nemohl dát do něčeho z čeho by neměl prospěch
anonym

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2017 12:06

Nemas to nejake pomotane?

-- 14. 10. 2017 13:12 --

Moucha píše:no zrovna ve zpracování interieru i30 vede nad oktou


Subjektivni veci nechme stranou. Obejktivne pouziva skoda plasty s lepsi tvarovou stalosti tzn s vekem tolik nedegaduji a nemeni tvar coz se u plastu stava. Maji take jine slozeni ktere dela trema zmekcovani je zdravejsi. Vse dohledatelne.

-- 14. 10. 2017 13:13 --

Jinak kvalitni neznamena automaticky krasnejsi cinchutnejsi. I ten nejlevnejsi salam se da vyborne nachutitna zaroven i ten z nejkvalitnejsich surovin zkazit.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2017 12:21

goes píše:
To stejne je skoda vs frantici vs korejci apod. Ano v urcitem pohledu je ta i30 lepsi. Protoze v jednom z parametru dostanes vic. Jenze auto nedefinuje jediny parametr. Pokud se clovek spokoji s mene kvalitnim zpracovanim a materialy a vydri a bezpecnostia prostorem pak super muze mit auto s papirove lepsim motorem ktery ma ovsem vyslednou dynamiku na urovni slabsi skody.
.

No já Ti nevím, ale konkrétně v čem je lepší O3 než I30? Podvozek +- na podobné úrovni. Velikost +- stejné možná o něco O3 větší? Materiály uvnitř auta +- stejné. Bezpečnost v tom u dnešních aut rozdíl prakticky není.
Rozdíl při I30 kombi 1.4 vers. O3 1.0 T zhruba 40 000kč při podobné výbavě v neprospěch škody. Zrychlení I30 1.4 T 8.9- O3 1.0T 9.9 +20% vyšší točivý momemt u I30 1.4 T což reálně znamená mnohem lepší jízda u I30.
A jako bonus mnohem menší šance ukradení+vykradení u Hyundaje. Mínus větší servisní náklady u I30.
Jinak rozdíly všeobecně v nižší střední jsou mezi automobilkama hodně malé...
anonymni

Odeslat příspěvekod anonym 14. 10. 2017 12:24

Podvozek na podobné úrovni jen u dražších O3, jinak je podvozek na ***** :D
anonym

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2017 12:27

Kradeze - je logicke ze skody ktere je u nas nejvise se absolutne nejvice krade. Nicmene v tom co te zajima tedy relativnich kradezich tedy pomer ukradenych aut k poctu registrovanych skoda neni u nas zdaleka nejkradenejsi a hyundai je jen o 4% za ni. Tskzr toto padlo.

Pro tebe je vse +- stejne. Proste jsi v tom jednoduchy. Ta +_ stejnost ale znamena ze automobilka na aute treba 30-50 tis usetri. Ono na blbem senzoru motoru se da usetrit par stovek. U tech cca 200 kg plastu co ma uz velky ranec atd atd.

Ono tvym pohledem ten rolls je taky -+ jako i30

Proste jsi vysazeny proti skode. Nemas na ni. Tak hokt si hledas argumenty at pro koupi spucasneho nebo budouciho

-- 14. 10. 2017 13:29 --

Obejktivne je skoda poskladana z kvalitnejsich dilu. Tak holt stoji vice.

Navic je tu ti kouzlo ekonomiky. Kdyz prodaji co vyrobi proc by sli s cenou dolu. A myslenka jak je to diky firmam je fajn. Jenze skoda uda 90% produkce mimo vr a celkovy fleet prodej predstavuje jen 17% odbytu. Vw 26 hyundai 23... bavim se o eu.
anonymni

Odeslat příspěvekod Moucha 14. 10. 2017 12:46

mi ukradli stěrač za yarisa jsem chtěl říct, koupil jsem si novej asi za 69,- a bylo to to nejdražší na tom autě, no tvl co se nestalo, do týdne byl pryč
Asi nějaký yaris kolega :D
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 14. 10. 2017 13:13

Vyřez se SM...

"Slovo sefredaktora:

"Fakta versus velkohubost"
"Nejvíce stránek v klasickém Světě motorů tentokrát zabral srovnávací test, o který jste si hodně psali. I vy jste už zjevně měli dost reklamního chvástání o nejlepším a nejkvalitnějším českém kombíku a ptali jste se nás: Jak je to doopravdy? A protože vaše přání je nám rozkazem, nelenili jsme a postavili proti sobě nejprodávanější auto na českém trhu Škodu Octavia a porovnali ho s velkohubým (i když samotné auto za to opravdu nemůže) Hyundaiem i30. Pro oba jsme pod kapotou zvolili litrový tříválec a vše jsme doplnili o porovnání obou automobilek, abychom se dobrali toho, zda si vůbec některá z nich zaslouží přídomek česká. Výsledky našeho pátrání a měření najdete na stranách 6–15."

Obalka casopisu:
http://svetmotoru.auto.cz/archiv-vydani ... 5/2017/40/

Tedy, nejedna se o nejake nedopatreni, omyl, webovy sotek, tiskarsky sotek. Je to vedome uvedeni ctenare casopisu (fotky jsou ve stejny cas, 6. zari viz mobil), webu v omyl - k pokochani jsou slova sefredaktora "fakta versus velkohubost"...., evidentni citlive, vybusne, hodne sledovane tema - a oni ani nejsou schopni porovnat, vyfotografovat dve auta o kterych pisou.

Radakce porovnavala, analyzovalo, patrala a to tak, ze na staticke fotky dala uplne jine auto a auto co udajne testovala redakce pro jistotu nevyfotila vubec - totiz jenom dala, jak si spravne nahore MT vsimnul - orezane fotky z motoroveho prostoru. Tomu se rika patrani a mereni a cirou nahodou fotografovana oktavka je skoro top co se da koupit....:D"
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků