MELLO píše:Je to zajímavé, ale myslím, že za tím je něco jiného. Chtějí, aby se u nás celkově prodalo míň aut a lidi je jezdili kupovat do Němec nebo do Rakous, kde jsou dražší, a tudíž na tom výrobce/prodejce víc vyvaří. A jelikož celý náš národ po těchto vozech v elmi baží, nebude jim to zatěžko.
To zcela určitě takhle nebude.
Od určité doby , je u Hyundai taktika "manipulace" reklamou a nejen s ní.
Nejdříve napadli českou modlu Škodovku, takže byly rázem všeho plné noviny, internet, opravdu velká diskuzní mela, což je mnohem větší reklama, než reklama standartní, která je svým způsobem povrchní a dáva najevo je, že tu jsi....aby si vešel do povědomí.
Ta srovnávací , viz akce anti-škoda osloví více do "hloubky" mnohem více lidí, než reklama standartní. Prostě jedním slovem provokovat. Kdo provokuje, vyvolává proti- akci, diskuze , nesnášenlivost, osloví značně více lidí jak kladně. tak záporně.
To samé hatchback, fastback....schválně to pojmenovaly "obráceně", každej to řeší, každej si to pamatuje, dneska to hodně lidí třeba i štve,směje se tomu... ale za 5 let....to už nikdo řešit nebude a i kdyby, budou to promile. Zase, mělo to provokovat, aby se to řešilo, psalo se o tom, další reklama zdarma, co si hodně lidí pamatuje.
Ohledně 5D zrušen, fastback go ... si myslím , že chtějí dostat na silnice dle mne všobecně pěkné auto, které tady nemá úplně typologicky vzhledovou konkurenci.(krom Mazdy) Takže 5D schválně vyškrtli. Reklama na silnici, je také reklama a čím více fastů na silnici dostanou, tím více jich mohou pak prodat, samozřejmě teoreticky. Myslím si, že to je pouze marketing a že testují , zda tudy vede prodejní cesta.
Případně, nechtěli aby to lezlo do zelí I20 a hlavně iX 20 , kterou zdražily na 319 000, bó se hodně dobře prodává a na té je větší vejvar.
Nakonec snad víte a vidíte , že Vošický dělá věci vždycky "jinak" a zatím mu to vychází. Prodeje má myslím velmi dobré.
Kapku si ale myslím, že dojiždějí na to, že mají méně prodejců, myslím že by prodali více....