PaulZ píše:V okamžiku velkých prodejů a taky čekacích dob na nové auta si myslet, že ceny budou okamžitě kopírovat kurz posilující koruny je naivní. Ono to ale přijde až opadne zájem o nové auta bude kurz koruny zase důležitý...
Kurz má vždy nějakou váhu, ale ne pro celkovou cenotvorbu aut v EU, je to jen jedna z mnoha veličin, paradoxně u aut je imho hodně malá.Ceny aut se nastavují dle jednotlivých trhů a konkurence a ta je všude různá .Automobilky jsou různě v daných zemí silné a různé cenové relace, v různých zemích EU, taky podporují reexporty, což nelze zakázat, ale logicky pak automobilka příchází o velký zisk, na trzích kde je dráž, holt kupní sílu je třeba respektovat, hlavně do budoucna.Dealeři co neprodavají zkrachují a to není ideální že...kdyby to šlo, ceny by byli stejné všude, ale nejde to, nefungovalo by to.
-- 22. 11. 2017 20:12 --Aštar_Šeran píše:Jo, ty svaly a ramena vůči škodovce hnujdé jako vždy vydržely jen do prvních prodejních čísel
Hyundai někdy tvrdil, že prodá více aut než Škodovka ? Odkdy se "kvalita" auta měří dle počtu prodejů? Jako jasně, Hyndai je drzej, teda Vošickej, o tom žádná....
Podívej, reklama zdarma, aniž by to někdo po novinařích chtěl,už automaticky to srovnavají a píšou Škoda vs Hyundai.... a Hyundai prodává , koukal jsem že prodal přes 2000 aut za říjen, Ford s Renaultem jsou na půlce, "stejná" KIA na 1,/3 .Ač se nám to všem asi uplně nelíbí, tak reklama zafungovala.
Apropo, přijde mě, že v reklamách se teď u Hyundai mění rétorika....tipuji že nastane reklamní klid. Pravda, teď v tom pojedou novinaři, protože na tyhle články se kliká, takže se pojede dál.
-- 22. 11. 2017 20:22 --https://www.hyundai.cz/files/download/m ... -akcni.pdf-- 22. 11. 2017 20:26 --Koukám hošani mají v članku jiný ceník. Holt se spletli o řádek....