Hyundai i30 2017

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 27. 10. 2016 11:00

Co si pamatuju, tak 1.6 se vytykala docela velka hlucnost. Vykonove to asi o moc horsi nebude, ale nejel jsem. Nejsem si jistej, jestli to neni jeste neprimovstrik, takze trochu vetsi spotreba? Ale to je na ten najezd stejn asi jedno.
Srovnava to s fabkou asi kvuli cene, octu za 360 nekoupis ani bez klimatizace a volantu :)
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 27. 10. 2016 11:04

v podstatě to srovnávám jako hrušky a jabka, to vím dobře ale pokud H tak jestli stačí 1.6 88 kw anebo je gdi 99kw o toklik dobrý že sa prostě vyplatí, a jako alternativa ta 1.2 kombifabka- stejná cenová relace ale slabší výbava při lepším motoru, auto pro 1-2 lidi, denní ježdění 20 km + popoj힡ky. po cca roku bych ho nechal klukovi asi, Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 10. 2016 11:42

ta obyč 1.6 podle mě v nízkých a středních otáčkách pojede stejně jako GDI
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 27. 10. 2016 11:49

Atmosféra vyžaduje trochu odlišný styl jízdy než turbo, ale ve finále se ani dynamika moc neliší. U turba bude větší citlivost spotřeby na jízdní styl, zatížení auta, dálnice apod., atmo si vezme +/- pořád stejně.
Jak píše Arnie, 1.6 a GDI při běžné jízdě pojedou podobně.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 27. 10. 2016 12:25

metyn píše:byl sem v hodoníně ve vistacaru, nechal sem si udělat nabídku - na i30 kombi čech edišn s 1.6 gdi mi dali do ceny navíc jakože zadara paket FESTIVAL za 30 000 + zimáky zdarma, cena aj s metlů lehce přes 360 000, motor sa ně zdál na obyč ale opravdu obyč ježdění jakštakš, akorát su zvyklý na td či tb, kdybych sa opravdu rozhodl tak bude gdi jednoznačně lepší volba než obyč 1.6? způsob použítí okolo komína + možná 1-2 za rok delší trasa, nájezd tak 10 000 km, porovnávám ještě kombi fabku s 1.2 tb 81 kw, ten malomotor u škody je jasně lepší ale zas výbava a cena a prostornost hundaje je lepší, tak nevím, esli ňa nebude do budoucna **** volba motoru u hundaje, který kombík byste volili vy? Meta

Zajdi si na nějaké Hyundai forum. Co si pamatuju, tak ta obyč 1.6ka mívala dost fatálních problémů (natahující se rozvody, rozpadající se katalyzátor, jehož piliny pak ničí válce). GDI prý tyto problémy nemělo.
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 10. 2016 12:34

aha tak to pak GDI... ten příplatek není velký
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metyn 27. 10. 2016 13:35

hoši dík, dobrý postřeh od tycoona, ne ten příplatek je velice výhodný dyž k tomu 99 kw motoru dají zadara výbavu za 30 000, jen sem potřeboval slyšet že to není průserový motor, eště sa zkusím cvičně pozepat na tažné "zadara" , :-) . Meta
metyn
Veterán

Odeslat příspěvekod tycoon 27. 10. 2016 15:56

Raději si zajdi na to Hyundai forum, tam to budeš mít z první ruky. Taky jsem se mohl splést, že :-)
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod Hustoles 27. 10. 2016 16:12

Jenom technický dotaz-jak se piliny z katu mohou dostat do válce..? Nějaký zpětný tah? :-)
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kryshna 27. 10. 2016 17:06

Jakožto majitel i30 1.6MPi 6/2013 můžu potvrdit, že při přestavbě na LPG mě před tím rozpadem katalyzátoru a zpětným nasátím do motoru varovali taky. Jen nejsem odborník, abych to vysvětlil.

Proto Huyndai zakázal u těch 1.6 ofiko přestavby na LPG. No, já to risknul a zatím dobrý... mám na LPG 60tkm. Uvidíme co bude dál. Jen doufám, že HMC přijde s novým kombíkem dříve, než se mi motor rozsype :D
Kryshna
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pierr3 27. 10. 2016 18:04

Hustoles píše:Jenom technický dotaz-jak se piliny z katu mohou dostat do válce..? Nějaký zpětný tah? :-)

To bude as ten H fucktor.
Pierr3
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 27. 10. 2016 18:42

U dieselů, ale i u benzínů je to klasický EGR - recirkulace výfukových plynů, takže ano, možné to je.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 10. 2016 19:40

Já by jsem osobně určitě 1.6 GDI páč ten 1.6 88 se mě teda zdál být ve vyšších otáčkách dost hlučný. S 1.6 88 jsem teď jako spolujezdec jel skoro 1000 km, 1.6 GDI jsem přímo řídil celkem pár kilometrů, ale i ve vyšších otáčkách se mě to zdálo celkem v pohodě.
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 28. 10. 2016 09:27

Kup GDI...

-- 28. 10. 2016 10:30 --

tycoon píše:Raději si zajdi na to Hyundai forum, tam to budeš mít z první ruky. Taky jsem se mohl splést, že :-)


Katalizátor ano, pár připadů bylo, ale jinak v pohodě.Rozvody ne, jen jsou po určité době hlučnější, vlastnost co nenapsali do návodu.Tento problém měla KIA, rozvody....měli jiného dodavatele těchto komponent a tak s tím chvilku problém byl.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod anonym 28. 10. 2016 12:29

Rozvody jsou řetěz nebo řemen?
anonym

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků