Hyundai Tucson 2015

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Anonymni 7. 7. 2018 16:36

Je to na nic, samotneho me to stvalo jak to drnka do volantu.. kolega co to ma to ma zaple a na dalnici si s tim libuje
Anonymni

Odeslat příspěvekod tomanr 7. 7. 2018 16:39

Kevlarius píše:
_maty_ píše:Hlidani jizdnich pruhu vypinas? A co start stop? A co spolehlivost?


Hlídání jízdních pruhů jsem vypl a zatím jsem to ani nezkoušel. Osobně to považuji za ptákovinu. Zatím snad na tom ještě nejsem mentálně tak špatně, abych za volantem usínal, příp. samovolně vyjížděl do protisměru. :p


Vždy je tu ešte možnosť infarktu alebo mozgovej príhody.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kevlarius 7. 7. 2018 16:41

tomanr píše:Vždy je tu ešte možnosť infarktu alebo mozgovej príhody.


Obávám se, že pokud by se mě stalo něco takového, tak by to žádný asistent hlídání jízdy v pruhu nezachránil. :-D
Kevlarius
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomanr 7. 7. 2018 16:43

V Hyundai by bola menšia šanca, vo VW je už tuším systém čo odstaví auto na krajnicu a zavolá aj pomoc.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 7. 2018 16:48

To by se mohlo hodit :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kevlarius 7. 7. 2018 16:53

...ale to omezení ohledně používání okýnek mě fakt štve.
To snad vývojáři Hyundaje nemůžou myslet vážně!
Kolik tím poddimenzováním napájení těch oken ušetřili? Dolar? Dva?

Tohle mě zákonitě vede k obavám co asi dalšího je tam ještě poddimenzováno z důvodů snížení výrobních nákladů.....
Kevlarius
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomanr 7. 7. 2018 17:00

MELLO píše:To by se mohlo hodit :D


Serif to asi ma, mal by to odskusat aspon na necisto.

-- 7. 7. 2018 17:02 --

Kevlarius píše:...ale to omezení ohledně používání okýnek mě fakt štve.
To snad vývojáři Hyundaje nemůžou myslet vážně!
Kolik tím poddimenzováním napájení těch oken ušetřili? Dolar? Dva?

Tohle mě zákonitě vede k obavám co asi dalšího je tam ještě poddimenzováno z důvodů snížení výrobních nákladů.....


Normalne to pouzivaj, ved mas zaruku. Ked sa to pokazi tak to opravia.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tos_ 7. 7. 2018 17:20

Ta okna jsou jen takový bullshit kvůli záruce. Znám dost lidí s paštikama a bez baterky, co vytahují zatuhla okna bez motoru nahoru, rozuměj všechna.
tos_
Štamgast

Odeslat příspěvekod robbert 7. 7. 2018 20:15

Lze okna otevřít a zavřít dálkovým ovládáním? Pokud ano, zavírá se jedno po druhém nebo všechna najednou?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kevlarius 7. 7. 2018 21:57

robbert píše:Lze okna otevřít a zavřít dálkovým ovládáním? Pokud ano, zavírá se jedno po druhém nebo všechna najednou?


V manuálu jsem na tohle téma nic dalšího nenašel, tak jsem se rozhodl ze zvědavosti udělat zopár pokusů.

Nejdříve pozn. k tomu jak zavírání oken funguje u Laguny - Krátný stisk uzamykacího tlačítka na ovládací kartě pouze uzamkne auto - okna jsou ponechána ve stavu před pokynem k uzamčení. Delší stisk (cca. 2 sekundy) znamená nejen uzamčení auta, ale také i vysunutí všech stočených oken. Všechna okna se zavírají zároveň.

A teď Tucson. Tak trochu problém byl i stažení oken.
Nasednutí do auta a vložení ovladače do přihrádky ve středovém panelu - okna není možné nijak ovládat.
Stisknutí start/stop tlačítka bez nohy na brzdě. Auto ožije, GPS ukazuje, atd... ale okna jsou stále mrtvá - bez možnosti je ovládat.
Nastartování auta (start/stop tlačítko, noha na brzdě) - teprve až teď okna ožijou, dají se ovládat.
Obě přední okna jsem stočil, motor jsem vypnul a z auta vylezl. Zkoušel jsem odejít cca. 50m. Také jsem zkoušel auto ovladačem uzamknout. Tlačítko uzamčení jsem stiskl krátce i dlouho (přinejmenším 5 sekund).
Nic, žádná odezva - okna nijak nereagovala. Auto jsem mohl nechat uzamčené s otevřenýma oknama a řídícímu počítači to zjevně nijak nepřipadalo jako zvláštní situace.
Pokud jsem chtěl okna zase uzavřít, musel jsem do auta vlézt, opět nastartovat motor a teprve až potom bylo možné dát ručně pokyn k vytažení oken.

Buď jsem něco šeredně nepochopil a nebo mají korejští vývojáři přinejmenším v tomto ohledu ještě hodně toho k vylepšování.

Docela mě udivuje, že zatímco Laguna II, která byla uvedená na trh někdy v roce 2001 toto zvládá bez problému, Tucson, který je jinak nabitý technologiemi, jak se zdá takto v zásadě jednoduchou záležitost nemá vyřešenou.
Kevlarius
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Anonymni 7. 7. 2018 23:26

Ja k tomu muzu jen, ze u me exO2, exCivilu 9g i soucasne Kugy se daji libovolne okna dalkacem stahovat i vytahovat pri vypnutem motoru...
Anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 7. 2018 23:32

Bude tomu tak.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koleckobetonucimalty 8. 7. 2018 00:45

Kevlarius píše:
robbert píše:Lze okna otevřít a zavřít dálkovým ovládáním? Pokud ano, zavírá se jedno po druhém nebo všechna najednou?


V manuálu jsem na tohle téma nic dalšího nenašel, tak jsem se rozhodl ze zvědavosti udělat zopár pokusů.

Nejdříve pozn. k tomu jak zavírání oken funguje u Laguny - Krátný stisk uzamykacího tlačítka na ovládací kartě pouze uzamkne auto - okna jsou ponechána ve stavu před pokynem k uzamčení. Delší stisk (cca. 2 sekundy) znamená nejen uzamčení auta, ale také i vysunutí všech stočených oken. Všechna okna se zavírají zároveň.

A teď Tucson. Tak trochu problém byl i stažení oken.
Nasednutí do auta a vložení ovladače do přihrádky ve středovém panelu - okna není možné nijak ovládat.
Stisknutí start/stop tlačítka bez nohy na brzdě. Auto ožije, GPS ukazuje, atd... ale okna jsou stále mrtvá - bez možnosti je ovládat.
Nastartování auta (start/stop tlačítko, noha na brzdě) - teprve až teď okna ožijou, dají se ovládat.
Obě přední okna jsem stočil, motor jsem vypnul a z auta vylezl. Zkoušel jsem odejít cca. 50m. Také jsem zkoušel auto ovladačem uzamknout. Tlačítko uzamčení jsem stiskl krátce i dlouho (přinejmenším 5 sekund).
Nic, žádná odezva - okna nijak nereagovala. Auto jsem mohl nechat uzamčené s otevřenýma oknama a řídícímu počítači to zjevně nijak nepřipadalo jako zvláštní situace.
Pokud jsem chtěl okna zase uzavřít, musel jsem do auta vlézt, opět nastartovat motor a teprve až potom bylo možné dát ručně pokyn k vytažení oken.

Buď jsem něco šeredně nepochopil a nebo mají korejští vývojáři přinejmenším v tomto ohledu ještě hodně toho k vylepšování.

Docela mě udivuje, že zatímco Laguna II, která byla uvedená na trh někdy v roce 2001 toto zvládá bez problému, Tucson, který je jinak nabitý technologiemi, jak se zdá takto v zásadě jednoduchou záležitost nemá vyřešenou.

Tak je to u všech Hyundaiu, Tucson nemá ani dojezdy oken krom řidičova, ale i u i40 co dojezdy má okna nejdou zavřít dálkou.
Někde šetřit museli, spíš je to ale jejich neumětelství, protože neumí udělat pořádnou ŘJ a tak mají všechno po x drátech a zapojené "natvrdo".
Naposledy upravil Koleckobetonucimalty dne 8. 7. 2018 11:06, celkově upraveno 1
Koleckobetonucimalty
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kevlarius 8. 7. 2018 07:53

to "Koleckobetonucimalty"
dojezdy oken - tahle fířura je opravdu pouze u okna řidiče. Nepochopitelné. Zmíněná stará Laguna to má naprosto všude. Jiný typ ovládání oken nemá.
Na mě to tak trochu působí dojmem, jako by to elektrické ovládání oken bylo do toho Tucsonu včleněné teprve až dodatečně, když už byl design Tucsonu hotový.
Co se týče té řídící jednotky, je fakt, že se v tom moc nevyznám, ale považoval jsem za samozřejmé, že tyhle postupy jsou už docela dost dlouho standardizované (sběrnice, řídící signály, apod....) a u všech aut v zásadě stejné a automobilky toto samy nevyvíjejí, ale nakupují hotová řešení od svých subdodavatelů podobně jako si samy nevyvíjejí např. GPS.
Kevlarius
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tos_ 8. 7. 2018 11:42

Koleckobetonucimalty píše:
Kevlarius píše:
robbert píše:Lze okna otevřít a zavřít dálkovým ovládáním? Pokud ano, zavírá se jedno po druhém nebo všechna najednou?


V manuálu jsem na tohle téma nic dalšího nenašel, tak jsem se rozhodl ze zvědavosti udělat zopár pokusů.

Nejdříve pozn. k tomu jak zavírání oken funguje u Laguny - Krátný stisk uzamykacího tlačítka na ovládací kartě pouze uzamkne auto - okna jsou ponechána ve stavu před pokynem k uzamčení. Delší stisk (cca. 2 sekundy) znamená nejen uzamčení auta, ale také i vysunutí všech stočených oken. Všechna okna se zavírají zároveň.

A teď Tucson. Tak trochu problém byl i stažení oken.
Nasednutí do auta a vložení ovladače do přihrádky ve středovém panelu - okna není možné nijak ovládat.
Stisknutí start/stop tlačítka bez nohy na brzdě. Auto ožije, GPS ukazuje, atd... ale okna jsou stále mrtvá - bez možnosti je ovládat.
Nastartování auta (start/stop tlačítko, noha na brzdě) - teprve až teď okna ožijou, dají se ovládat.
Obě přední okna jsem stočil, motor jsem vypnul a z auta vylezl. Zkoušel jsem odejít cca. 50m. Také jsem zkoušel auto ovladačem uzamknout. Tlačítko uzamčení jsem stiskl krátce i dlouho (přinejmenším 5 sekund).
Nic, žádná odezva - okna nijak nereagovala. Auto jsem mohl nechat uzamčené s otevřenýma oknama a řídícímu počítači to zjevně nijak nepřipadalo jako zvláštní situace.
Pokud jsem chtěl okna zase uzavřít, musel jsem do auta vlézt, opět nastartovat motor a teprve až potom bylo možné dát ručně pokyn k vytažení oken.

Buď jsem něco šeredně nepochopil a nebo mají korejští vývojáři přinejmenším v tomto ohledu ještě hodně toho k vylepšování.

Docela mě udivuje, že zatímco Laguna II, která byla uvedená na trh někdy v roce 2001 toto zvládá bez problému, Tucson, který je jinak nabitý technologiemi, jak se zdá takto v zásadě jednoduchou záležitost nemá vyřešenou.

Tak je to u všech Hyundaiu, Tucson nemá ani dojezdy oken krom řidičova, ale i u i40 co dojezdy má okna nejdou zavřít dálkou.
Někde šetřit museli, spíš je to ale jejich neumětelství, protože neumí udělat pořádnou ŘJ a tak mají všechno po x drátech a zapojené "natvrdo".

Mám chuť se mrknout do GDS jestli nekecáš s těma ŘJ. Ale je pravda že z pohledu vrtání se v elektrice je starej způsob lepší.
tos_
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků