Kia Carens III

Chevrolet, Hyundai, Kia

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod carlitosman 23. 3. 2013 07:37

Zdravim.Premyslam o kupe tohto auta a potrebujem sa spytat par veci,nakolko som vzdy mal a mam len hecbeky a sedany.
Auto je 4x4,ktora naprava je hnana permanetne? Keby som stale jazdil 4x4 ma to na nieco negativny dopad? Na co je 4 pedal?
Videl som 5 a 7 miestne. Daju sa rozoznat na prvy pohlad,alebo 5 miestne maju uz predpripravu t.j. pasy a uchyty na 3 rad sedaciek a staci ich len osadit?
Podla Vas je motor v kabine moc hlucny?
Aky je interval vymeny rozvodov?
carlitosman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod LUKY-007 2. 4. 2013 15:09

Carens je 4x4 ????
< Everlasting Impression >
LUKY-007
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 15. 5. 2013 18:58

Dnešní dojmy 1.6 GDI Comfort Plus:

Zavření dveří velmi tiché,jak zvenku,tak zevnitř.Palubovka z měkčeného plastu,materiály kvalitní.Funkce konforního blikání.projektorová světla+LED denní svícení.Blinkry mají komfortní blikání.Přijemný MF volant.Posilovač řízení dobrý kontakt s vozovkou-odpovídá to Ceedu nebo OIII.Brzdy ostřejší,ale né moc..Motor tahá velmi dobře a v limitech není problém.Řazení plynulé,krátké dráhy.Auto najeto zatím 170 km,ale jezdilo se dobře.Akcelerace lepší než u Ceedu SW-je to tím,že vzadu je torzka-vlečná náprava,která je lehčí než víceprvková zadní náprava.Utlumenení velmi dobré,projíždění zatáček také,filtrace nerovností a výmolů dobře utlumené.Dvouzonová klima chladila dobře,rádio také dobrá reprodukce.Spokojenost.Příjemné MPV pro rodinu.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 15. 5. 2013 19:02

Touran je dle SM ale pořád o něco lepší a to je to starý model.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 15. 5. 2013 19:02

je to těžké psát nějaké dojmy... já to taky neumím...

to jen mi přijde vždy když čtu dojmy od dix_e, ale neříkám, že bych to nepsal stejně.. takové dost o osobním pocitu, než o tom jak to je ve skutečnosti
Anonymni

Odeslat příspěvekod Dix_ 15. 5. 2013 19:04

sprint píše:Touran je dle SM ale pořád o něco lepší a to je to starý model.


Ten má právě teď problém. 8-)
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 15. 5. 2013 19:04

Dix má všechno dobré. Což sice může bý dobré, ale je to nicneříkající.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 15. 5. 2013 19:05

no právě
Anonymni

Odeslat příspěvekod Dix_ 15. 5. 2013 19:08

_maty_ píše:je to těžké psát nějaké dojmy... já to taky neumím...

to jen mi přijde vždy když čtu dojmy od dix_e, ale neříkám, že bych to nepsal stejně.. takové dost o osobním pocitu, než o tom jak to je ve skutečnosti


Ono já jsem tu asi jedinej,který tu píše dojmy.Jako nechce se mě psát slohovky,jak někteří a pokud je to dlouhé,tak to nikde nečte.Když je to krátké,tak čtou všichni. :-)

-- 15. 5. 2013 20:09 --

sprint píše:Dix má všechno dobré. Což sice může bý dobré, ale je to nicneříkající.


Právěže jak nový Ceed a Carens je oproti Ceedu I o hodně dál.Jak OI a OII.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 15. 5. 2013 19:10

já ti rozumím, jako nemyslíš to špatně, jenže tomu chybí ten drive, něco zkritizovat, ono když je to všechno dobré tak je to takové průměrné.. něco by chtělo vyzdvihnout, porovnat s konkurencí, něco je špičkové, něco je těžký podprůměr.. už jen jak tu píšu o ničem mě to baví víc než číst, že je carens dobrá :D
Anonymni

Odeslat příspěvekod Dix_ 15. 5. 2013 19:12

Za půl hodiny toho moc nezjištíš no. ;-) Jediné mínus,že kromě navigace není českej palubák.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radekhp 15. 5. 2013 22:47

Já měl nového Carense 1,7 CRDI 100 kW půjčeného asi na hodinovou projížďku a dojmy jsou pozitivní. Dvě věci mi na něm však vadily a to hrubší zvuk motoru, než jsem byl zvyklý u svého předcházejícího Ceeda SW CRDI a zadní sedačky, které kvůli menším rozměrům a vyšší podlaze nepodpírají tolik stehna. Dětem to na delších cestách vadit nebude, ale vyšší člověk si pohodlí moc neužije. Co ale vyzdvihnu jsou jizdní vlastnosti, tichý komfortní a přesto jistý podvozek, pružný motor, příjemně a kvalitně zpracovaný interiér, dostatek prostoru všemi směry a jak píše Dix_ moc hezky hrající rádio. I když jsem byl s autem spokojen, pro sebe bych si ho nekoupil. Pro mé potřeby je lepší stávající Ceed SW II a nebo Sportage, která už je objednaná a čekáme na dodání.
Svobodou všech psíků je vztekle poštěkávat na slony, svobodou slonů je jít si dál svobodně svojí cestou ...
radekhp
Nováček

Odeslat příspěvekod martinsip 8. 7. 2013 18:03

Kia Carens 1,7CRDI 85kW. Exclusive. Cena 534.980 + 14.000,- metalíza.

Dojmy po 4 dnech a 920km. Z toho cca 50% dálnice, 35% okresky, 15% město.

+

Velká zrcátka
Odkládací schránky velikost a množství. Do dveří se vejde i 1,5lt. PET lahev. Do ručky dveří klidně i 3 mobily
Vnitřní osvětlení. Aspoň v Exclusiv dobré lampičky
Přisvětlování do zatáček. Při couvání svítí opačné světlo než zatáčím. Dopředu samozřejmě to kam zatáčím. Výborně.
Dovírání dvěří. Zvlášť u zadních stačí trošku síly a lehce, tiše měkce se zavřou.
Ve druhé řadě sedadel rovná podlaha bez prostředního tunelu
Hill holder
Na 17" kolech není podvozek tvrdý. Naklánění v zatáčkách průměrné. Možná na tak vysoké auto mírně nadprůměrně dobré
Zadní LED (pouze u Exclusiv)
Zvuková izolace
___________________________________________________________________________

-

Podvozek. Auto je na 17", ale tvrdé není. Horší je projíždění příčných nerovností. Auto začne skákat jako koza. Nebo spíš začne vyhazovat zadek jako když vykopává kůň zadní nohy a houpání od předu do zadu trvá třeba i 3x než se auto uklidní. Hlava člověku lítá dopředu dozadu.
Odtažité ovládání. Člověk nemá kontakt s vozovkou.
Posilovač řízení je až moc přeposilovaný. Na Sport jsem i parkoval. Normal a Comfort jsou hrozně lehký.
Vysoká hrana oken. Vystrčit ruku a zaplatit u kasy benzinky nebo mýtný není zrovna lehké. Daň za design.
Kufr. Na tak velký auto je strašně malý a hlavně mělký. šířka 108cm, hloubka 94cm a výška po roletku 40cm. Např. konkurent Peugeot 5008 tuším 120x110x52.
Výška nakládací hrany kufru je hrozně vysoko. Jestli jste zvyklý si sedat na kraj kufru, tak pouze pro vysoké lidi.
Palubní počítač nezobrazuje informace najednou. Například když mám ukázanou průměrnou spotřebu, tak musím 7x stisknout aby se mi ukázal dojezd :-\
Ukazatel aktuální spotřeby není číselný, ale pouze grafický 0-30lt./100km. Člověk tedy neví jestli jede za 4,2 nebo za 6,7 což je dost rozdíl. Člověk může pouze odhadnout, že jede za 4-7lt. :oops:
Tempomat neukazuje nastavenou rychlost.

___________________________________________________________________________

Trojblik. Někomu vyhovuje. Mě ne. Když chci tomu kdo jede za mnou naznačit, že mě může bezpečně předjet, tak je lepší "blinknout" jednou.Budu si ale muset zvyknout. Mám ho i v Peugeotu 308 a v budoucnu bude v každém autě.
Dotykový displej 4,3" dobrý. Jen nejde nastavit, aby tam trvale svítili velké hodiny
Motor Celkem tichý. Na dálnici na 6ku moc nezrychluje, podřazovat na 5 v kopci ale není potřeba. Brzdou provozu člověk rozhodně není.



martinsip píše:5.7.2013
Kia Carens 1,7CRDI 85kW. 4 osoby

370km = 5,5lt./100 podle PP.

60% dálnice, 25 okresky, 15 město. Krom chvíle kdy se jelo 190 tacho, tak celkem předpisová rychlost +10km

______________________________________________________________________________________________________

6.7.2013
Kia Carens 1,7CRDI 85kW. 4 osoby

249 km = 6,5lt./100

95% dálnice (tempomat 150km/h, GPS 145 km/h.), 5% město

martinsip píše:Kia Carens 1,7CRDI 85kW. 4 osoby

145 km/h GPS 7,7 lt.
90 km/h GPS 4,7 lt.
80km/h GPS 3,9 lt.

EcoRace po silnici I. a II. třídy s nastaveným tempomatem na 85km/h GPS a v obcích 58 km/h GPS zní cca 3,4 lt/100km. Ale jet se takhle fakt nedá. V tom autě není rychlost moc poznat a člověk si myslí, že se hrozně plouží. Je to doslova na usnutí :-D

Zajímavé je, že Kia v jakékoli rychlosti se odlišuje od rychlosti změřené GPS o 5km/h. Nůžky se nerozevírají, ale pořád je tam těch +5km/h na tachometru. Alespoň v rychlostech nad 50km/h.
Naposledy upravil martinsip dne 8. 7. 2013 18:20, celkově upraveno 1
Peugeot 308SW 1,6HDi 2010, Fiat Marea Weekend 1,9JTD 2003
Honor magic5 Pro
martinsip
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dong 8. 7. 2013 18:17

martinsip píše:Posilovač řízení je až moc přeposilovaný. Na Sport jsem i parkoval. Normal a Comfort jsou hrozně lehký.

Mam nastaveny taky sport, ostatni bylo na me taky moc lehke, ale podle ohlasu na kia foru, je posilovac pry akorat...
Ja si nedovedu predstavit, ze bych jel na "komfort", to by mi ta silnice pak asi nestacila :-)

martinsip píše:Trojblik. Někomu vyhovuje. Mě ne. Když chci tomu kdo jede za mnou naznačit, že mě může bezpečně předjet, tak je lepší "blinknout" jednou.Budu si ale muset zvyknout. Mám ho i v Peugeotu 308 a v budoucnu bude v každém autě.


Tak sis ho mel v menu vypnout. Me se zase naopak trojblik libi.
Dong
Dong
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Ramez 26. 8. 2013 15:06

Ahoj,
jelikož jsem párkrát narazil na příspěvky od majitelů KIA, kteří si stěžují na měkkost laku, tak by mne zajímalo, jak je na tom právě nový Carens. Někteří mají zničený lak i z automyček.
Zda to byl problém před dvěmi a více lety, nebo je to problém i u současné generace vozů KIA netuším, ale je to věc, která mě od koupi vozu KIA odrazuje.
Jaké zkušenosti s kvalitou laku máte vy?
Ramez
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků