Špatná kvalita hovoru

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mas0n 6. 10. 2015 20:30

Nemáte někdo zkušenosti se špatnou kvalitou hovoru, ale pouze mezi některými tel. čísly?
Myslel jsem, že jde o chybu konkrétního přístroje, ale bohužel to trvá i po koupi nového telefonu.

Prostě když si volají dvě konkrétní čísla mezi sebou, je kvalita hovoru velmi špatná (jakoby plechový zvuk), ale ostatní hovory jsou ok. Používám dvě sim karty s jedním číslem na různých telefonech, dokonce různých značek s různým OS, a problém je u obou.
mas0n
Junior

Odeslat příspěvekod endiiik 6. 10. 2015 21:20

Jaký operátor? Jaký telefon? Jak dlouho to trvá?
endiiik
Junior

Odeslat příspěvekod bennybull 6. 10. 2015 21:28

Může to být tím přístrojem na který voláte bývalá přítelkyně má starou Nokia a občas se slyším dva krát a kvalita mizerná..
bennybull
Junior

Odeslat příspěvekod Terminator3 6. 10. 2015 21:57

Rozhodující bude i síť, přes kterou hovor jde. A ten, který volá v horší sítí, bude rozhodující pro celkovou kvalitu. Těch možností je u nás vcelku hodně
GSM FR
GSM EFR (někdejší Supersound)
3G
3G HD Voice
VoLTE

Poslední 2 jsou špičková kvalita...
Terminator3
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mas0n 6. 10. 2015 21:58

Vodafone, obě karty. Lumia 735 (a nově i Lumia 830) na straně jedné a Samsung S6 na straně druhé. Začalo to najednou před třemi dny.

Přístrojem to není, i když jsem si to původně myslel. Právě proto jsem koupil novou L830, ale je to pořád stejné.
mas0n
Junior

Odeslat příspěvekod Pedro226 6. 10. 2015 22:31

Přesně stejný problém zaznamenávám v posledních dnech také. Už jsem se chystal, že se na tento problém taky zeptám, jsem rád, že tito téma vzniklo.

Jsem také u Vodafonu, začalo to před několika dny, děje se to jen když volám na číslo přítelkyně, před asi 14 dny si koupila nový telefon - Vodafone smart prime 6, tak jsem si říkal, jestli to nemůže být tím nebo pak špatným signálem (je pravda, že to většinou blbne (zvuk se kouše, je slyšet co 3. Slovo, potichu) když je v místnosti, i když dříve to nedělalo), na mé straně taktéž galaxy s6... je to zvláštní...
Pedro226
Junior

Odeslat příspěvekod endiiik 7. 10. 2015 05:47

Tak v tom případě jde o HD voice...už jsem to zjišťoval, myslel jsem taky že mám něco s telefonem...hold nejsme zvyklí na jinou kvalitu hovoru a odstranění šumu a okolního ruchu...
endiiik
Junior

Odeslat příspěvekod Terminator3 7. 10. 2015 06:09

U TM je HD voice v takové kvalitě, jak když druhá strana stojí vedle vás, rozhodně žádné potichu a škubání.. Když mi ho telefon při hovoru spustí, je to vždy radost telefonovat...
Terminator3
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mas0n 7. 10. 2015 06:38

To nevypada na zadnou technologii na zlepseni kvality hovoru. Nejdriv me napadlo, ze to je vadny mikrofon. Zvuk je plechovy, a navic zni jako by volajici mluvil z nejake krabice. Obcas je dost spatne rozumet, co vlastne rika.

Dnes jsem zjistil, ze to dela jeste pri hovoru s dalsim cislem. Ale vsechny ostatni hovory jsou ok. Vyzkouseno cca 10 ruznych cisel z jedne simky, a neco pres dvacet z druhe. Vsechny ruzne kombinace pristroju ktere mam k dispozici, a u vsech je to stejne...
mas0n
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 7. 10. 2015 06:56

Dobrý den,

pošlete nám prosím vaše telefonní číslo, přesnou adresu a konkrétní příklad takového hovoru včetně data, času a čísla, přes formulář http://tam.je/formular. Také nám pomůže, když uvedete typ telefonu nebo odkaz na váš příspěvek tady, zda se jedná o stav venku nebo v budově, případně její typ (například RD cihlový a podobně). Předáme to technikům ke kontrole. Tomáš
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj.kure 7. 10. 2015 08:07

Já jsem si toho všiml včera při hovorku s kamarádkou, ale nevím, jestli to není jejím novým telefonem (spíše ne).

Koupila si Lumii 640 XL LTE a já mám LG G3, oba máme Vodafone.
Když mi volala, tak jsem měl pocit, že stojí přímo vedle mě, jak byl zvuk krásně čistý. Nevím, jestli používá v telefonu nějaký filtr, nebo Vodafone začal používat nějaký nový kodek... každopádně oba jsme byli na 4G/3G.

Byl jsem moc mile překvapen.
Apple iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Terminator3 7. 10. 2015 08:35

Tak to vypadá právě na HD Voice, to je opravdu jak když dotyčný stojí vedle Tebe...
Škoda Fabia II Combi 4x2 R3 12V
Terminator3
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj.kure 7. 10. 2015 08:44

A ten Vodafone používá od kdy? Nikdy dříve jsem si toho nevšiml a to mám denně desítky telefonátů...
Apple iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mas0n 7. 10. 2015 09:20

A pokud je to opravdu nejake vylepseni, jak je mozne ze to funguje jen u nekterych Vodafone cisel? Volal jsem minimalne na pet dalsich, a vsude to znelo normalne.
mas0n
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 7. 10. 2015 11:59

Zřejmě bude podmínkou podpora ze strany telefonu (tj. 3G / HD), jak již bylo psáno.
Apple iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků